Gast Computas Geplaatst Januari 8, 2006 Delen Geplaatst Januari 8, 2006 Ik heb net crazy frog racing gedownload en ik ga hem instaleren. Zoals als vele spellen vraagt dit spel ook om een cd-key. Maar nu heb ik eff gezocht naar een cd-key maar ik kan nergens eentje vinden. Dus weet iemand waar ik die vandaan kan halen???? groetjes computas :woohoo: Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast quistler Geplaatst Januari 8, 2006 Delen Geplaatst Januari 8, 2006 mmm bij mij houd de spam-filter het spel gewoon tegen Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Oud-beheerder Duken Geplaatst Januari 9, 2006 Bijdragen: 26218 Waardering: 2933 Prestatiepunten: 25024 Dagen gewonnen: 265 Lid sinds: 12/17/11 Status: Offline Actief: November 13 Was actief op: Windows Oud-beheerder Delen Geplaatst Januari 9, 2006 volgens mij is dat spel het niet eens waard om gratis te krijgen./.. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 2.9k 26.2k 265
Gast itchy Geplaatst Januari 9, 2006 Delen Geplaatst Januari 9, 2006 Hallo.... Ik heb zojuist alles dat ik alles afgezocht, er is nergens een serial voor die game te vinden. Volgens mij is het inderdaad \'t downloaden nog niet eens waard, de screenshots van de game zagen er niet uit. Groetjes, itchy [img size=400]http://www.duken.nl/components/com_simpleboard/uploaded/images/wateenzooi.jpg Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast Computas Geplaatst Januari 9, 2006 Delen Geplaatst Januari 9, 2006 wat maakt dat nou uit. Het is namelijk voor mijn broertje van 8. En die vind crazy frog nou leuk. En hem maakt het niet uit of de graphics nou mooi of lelijk zijn. groetjes computas :woohoo: Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast Tijn Geplaatst Januari 9, 2006 Delen Geplaatst Januari 9, 2006 Het zijn niet de graphics maar die freakin iritante kikker. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Oud-beheerder Duken Geplaatst Januari 9, 2006 Bijdragen: 26218 Waardering: 2933 Prestatiepunten: 25024 Dagen gewonnen: 265 Lid sinds: 12/17/11 Status: Offline Actief: November 13 Was actief op: Windows Oud-beheerder Delen Geplaatst Januari 9, 2006 Tijn schreef: Het zijn niet de graphics maar die freakin iritante kikker. Tru... tru..... Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 2.9k 26.2k 265
Gast itchy Geplaatst Januari 9, 2006 Delen Geplaatst Januari 9, 2006 Het is namelijk voor mijn broertje van 8. En die vind crazy frog nou leuk. Ik vind het een simpele game, en ik heb me maanden lang de %^~* gergerd aan die kikker op mijn tv... tijdens elk reclameblok... Maar ben je er nou uit met die serial? Groetjes, itchy hierbij een picture van die frog... :sick: :sick: :sick: :sick: :sick: [img size=400]http://www.duken.nl/components/com_simpleboard/uploaded/images/crazyfrogmustfuckingdie.jpg Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast Computas Geplaatst Januari 9, 2006 Delen Geplaatst Januari 9, 2006 Die seriall valt nergens te achterhalen dus ik delete hem maar weer. Nu mag me broertje weer verder met GTA SA. Dat spel vind hij ook erg leuk. groetjes computas :woohoo: Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast quistler Geplaatst Januari 11, 2006 Delen Geplaatst Januari 11, 2006 gta sa is ook niet egt t goede voorbeeld. (hot coffee mod) maarjah alles beter als die kikker. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Oud-beheerder Duken Geplaatst Januari 11, 2006 Bijdragen: 26218 Waardering: 2933 Prestatiepunten: 25024 Dagen gewonnen: 265 Lid sinds: 12/17/11 Status: Offline Actief: November 13 Was actief op: Windows Oud-beheerder Delen Geplaatst Januari 11, 2006 lol! gta sa vs crazyfrog.... :S Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 2.9k 26.2k 265
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie