Spring naar bijdragen

Re: Steam vrienden - Voeg elkaar toe

Jon

Aanbevolen reactie

• Bijdragen:  295
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Ooo oo ooo! Wat een geweldig weekend gehad. Zeker wel zo een 6 a 8 uur in de demo van L4D zitten. Alleen in het demo level dus en het verveelt gewoon niet. De director komt elke keer zo verrassend om de hoek. De paniek die hij kan veroorzaken in een map is fenomenaal.

Ik speel elke keer in andere teams en in elk team voel je het team verband. Puur omdat je het alleen niet aan kan. Je moet samenwerken. Ook speel ik alleen in de "impossible'" servers zodat je ook die Tank kan tegenkomen.

Loop je rond in een map hoor je de witch huilen, even later hoor je iedereen door zijn MIC bijna verluisteren van, doe je flashlight uit, pas op, er is een witch. Je glipt er langs en kijkt haar toch nog even aan... dan kijkt ze jou aan maar je draait je snel om en ze gaat weer verder met huilen. Poeh! Even later een horde zombies!!! Dan ren je weer terug, ben je de witch vergeten en loop je bijna naast haar te knallen.... dan gilt ze... oef!!! Wat een game!!!  :dans2:

De paniek die de tank meebrengt is zo..... zo..... brrrr... goed gewoon!!! Je voelt je scherm trillen, en je hoort hem aankomen. "iedereen: BACK BACK BACK!!! THERE IS A TANK!!!!!!" Rennen voor je leven en knallen als een malle, de game voelt goed, speelt goed, is goed, en doet goed.

Kopen kopen kopen mensen!!!

WAAAAAAT!!!?!?!?!?!?? DEMO!!! shit, ik moet steam NU installeren,

Mensen die me willen toevoegen, jonspruyt<aap>hotmail.com , weet me naam niet meer zo 1.2.3.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 295
  • Reacties 0
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Wie zijn er online?  6 leden zijn actief

Mededelingen

• Nieuwe aanmaken...