..speedfreak.. Geplaatst November 11, 2008 Bijdragen: 501 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 01/18/07 Status: Offline Actief: Oktober 4, 2012 Delen Geplaatst November 11, 2008 hallo, er is een probleempje met het spelen van een spel op de laptop, laatst rainbow six vegas gedownload, en gespeeld, maar er achter gekomen dat wanneer ik het spel speel, ik gewoon goed geluid heb, alleen wanneer de mensen beginnen te pratenin het spel, hoor ik dat niet, dus gedacht, dat zal wel aan het spel liggen, ( gedownloade versie ) nu ook nog gta SA gedownload, daar is dat precies het zelfde, wanneer er bijv. een telefoon gesprek is, zie ik wel ondertiteling, maar hoor ik ze niet praten, verder geluid doet het wel gewoon goed, hoe kan dit? bedankt. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 501
Oud-beheerder Duken Geplaatst November 12, 2008 Bijdragen: 26218 Waardering: 2934 Prestatiepunten: 25043 Dagen gewonnen: 265 Lid sinds: 12/17/11 Status: Offline Actief: 23 uur geleden Was actief op: Windows Oud-beheerder Delen Geplaatst November 12, 2008 Het lijkt erop dat je geluid in windows niet goed in ingesteld. Misschien staat je sound op 5.1 terwijl je maar een 2.1 set hebt. Dan kan het in games voorkomen dat je geluid over een box word gestuurd die er niet is. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 2.9k 26.2k 265
..speedfreak.. Geplaatst November 15, 2008 Bijdragen: 501 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 01/18/07 Status: Offline Actief: Oktober 4, 2012 Auteur Delen Geplaatst November 15, 2008 jep dat was het inderdaad! bedankt! Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 501
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie