Rayben Geplaatst November 10, 2008 Bijdragen: 4 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/10/08 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst November 10, 2008 Goede avond allen, Ik ben nog helemaal nieuw in het downloaden van films en dergelijke, maar heb me laatst een nieuwe full HD tc en acer computer gekocht om zo zelfs films te gaan downloaden. Nu ben ik al lid geworden van XSnews om sneller te kunnen downloaden en ik download ze met news leecher. Nu is het probleem alleen dat ik niet sneller kan downloaden dan 2.0 kb/sec. Mu heb ik een test gedaan via speedtest.nl en de volgende gegevens werden bekend: Download 993.1 KByte/sec (=7945 kbps) Upload 78.5 KByte/sec (=628 kbps) Connection 537.0 Conn/min Als ik dit zo zie zou de downloade snelheid toch hoger kunnen liggen of zeg ik nu iets vreemds? Server adres staat op reader.xsnews.nl Kan iemand mij uit de brand halen, want op deze manier duurt het iets te lang om een film te downloaden. Alvast hartstikke bedankt voor jullie hulp. Rayben Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 4
Rayben Geplaatst November 12, 2008 Bijdragen: 4 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/10/08 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst November 12, 2008 Goede middag allen, ik hoop echt dat iemand me uit de brand kan helpen. Mij lukt het niet en weet niet waar ik moet zoeken. Groetjes Rayben Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 4
Rayben Geplaatst November 13, 2008 Bijdragen: 4 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/10/08 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst November 13, 2008 Goede avond allen.. Na veel zoekwerk op andere forums ben ik eruit.. Ik download nu met ongeveer 950 kb/sec.. Gaat stukken beter zo .. Groetjes Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 4
maikelbe Geplaatst November 14, 2008 Bijdragen: 374 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 07/08/08 Status: Offline Actief: Oktober 29, 2013 Delen Geplaatst November 14, 2008 hoe heb je het Opgelost? als ik weten mag Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 374
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie