Spring naar bijdragen

Internet doorlinken via een repeater

Aanbevolen reactie

• Bijdragen:  5
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

Ik wil mijn internetsignaal "versterken" via een router. Nu heb ik een Linksys repeater gekocht, geinstalleerd door middel van een bijgeleverde cd en..... niks, nakkes, nada! Ik krijg het niet voor elkaar.

Mijn internetsignaal komt aan het voorkant van het huis binnen via een Speedtouch. Mijn laptop (in dezelfde kamer) ontvangt een uitstekend signaal (draadloos; 24mb per seconde), maar een PC in een ander deel van het huis is het ontvangst zwak tot nihil (over het algemeen 1 tot 2 mb per seconde)

Ik wil dus het draadloze signaal van kamer a door de linksys naar kamer b doorverbinden. Hoe doe ik dat en kan iemand me dat uitleggen in Jip en Janneke-taal, want zo'n held met computers ben ik niet. ;D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 5
  • Reacties 3
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic

• Bijdragen:  501
  • Waardering:   64
  • Prestatiepunten:  383
  • Dagen gewonnen:  3
  • Actief:  
  • Leeftijd:  31

Je moet met die andere PC inloggen op die repeater, staat die niet tussen je wireless network lijst?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 64
  • 501
  • 3

• Bijdragen:  5
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Actief:  Nooit

Jawel, maar vervolgens linkt de repeater hem niet door naar de speedtouch wireless modem.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 5

• Bijdragen:  501
  • Waardering:   64
  • Prestatiepunten:  383
  • Dagen gewonnen:  3
  • Actief:  
  • Leeftijd:  31

Dan moet je even in de handleiding kijken, eventueel de helpdesk bellen. Er zijn zoveel mogelijke problemen dat kunnen wij niet oplossen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 64
  • 501
  • 3

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Wie zijn er online?  0 leden zijn actief

There is no users online

Mededelingen

• Nieuwe aanmaken...