snijco Geplaatst November 10, 2008 Bijdragen: 5 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/10/08 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst November 10, 2008 Hallo! Ik ben Linda Snijders en werk geregeld met te downloaden bestanden die ik gebruik voor het maken van (vakantie)films en het beluisteren van muziek/doen van spelletjes op de DS. Vanwege een probleem met mijn ds ben ik hier eens gaan snuffelen en heb me dan ook aangemeld. Een echte held in de computerwereld ben ik nu ook weer niet, wellicht steek ik hier wat van op! O0 Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 5
Piet Hein Geplaatst November 14, 2008 Bijdragen: 1027 Waardering: 2 Prestatiepunten: 359 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 03/17/08 Status: Offline Actief: Juni 22, 2023 Leeftijd: 38 Delen Geplaatst November 14, 2008 welkom op het Duken.nl forum Voor het uitvinden en ondekken van hoe te downloaden ben je hier op het goede adres. heb je vragen maak gerustig een topic aan in dat betreffende onderwerp. Mvg Wietseherman Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 2 1k
eD.winn Geplaatst November 15, 2008 Bijdragen: 228 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/18/06 Status: Offline Actief: Oktober 4, 2014 Delen Geplaatst November 15, 2008 Welkom Linda, voor problemen ben je aan het juiste adres hier. Stel ze gerust. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 228
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie