Spring naar bijdragen

film gaat te snel na branden :-s

Gast abdel_e

Aanbevolen reactie

Gast GlennB128

ik had laatst \'just like heaven\' gedownload ik had hem omgevormd en gebrand met \'divxtodvd\' maar het beeld en het geluid gingen te snel, daarna had ik het omgevormd zoals op deze site staat uitgelegd, maar terug het zelfde probleem :unsure: wat kan ik hieraan doen want ik zou de film zeer graag op men dvd-speler kunnen kijken (met andere films te branden heb ik nog geen problemen gehad :huh: )

greetz glenn

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 0
  • Reacties 2
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Top Posters In Dit Topic

• Oud-beheerder

• Bijdragen:  26218
  • Waardering:   2933
  • Prestatiepunten:  25024
  • Dagen gewonnen:  265
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

tja mm... tja.... mmm... sorry man ik zou het niet weten :blink:

ps. misschien je dvd speler langzaam laten afspelen :silly:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 2.9k
  • 26.2k
  • 265

ik denk dat het aan mijn dvd peler ligt, op de dvdspeler van een kameraad van mij werkt hij wel normaal :unsure: maarja hij heeft divx en ik niet ik weet niet als het daar aan ligt

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 0

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen

• Nieuwe aanmaken...