mummy Geplaatst November 7, 2008 Bijdragen: 265 Waardering: 6 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 02/12/08 Status: Offline Actief: April 7, 2020 Leeftijd: 33 Delen Geplaatst November 7, 2008 Ik heb films gedownload en de ondertiteling download ik er los van. Op mijn laptop kan ik zonder dat ik er iets aan doe de films met ondertiling bekijken, met VLC. Met convertxtodvd, wil ik ze branden, dus ik zoek het film bestand op en voeg de ondertiteling toe, Dan wil ik beginne met branden en dan krijg ik de volgende fout melding: Er is niet genoeg ruimte vrij in de map convertxtodvd, zorg er voor dat er minimaal 4,2 GB op deze drive beschikbaar is. De map met convertxtodvd, staat op drive d en die heeft nog 28GB vrije ruimte en de dvd, waar ik de film op wil branden is nog leeg. Hoe los ik dit op? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 6 265
Assyrian Geplaatst November 8, 2008 Bijdragen: 989 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 02/05/08 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst November 8, 2008 Kies is een andere map om het in op te slaan. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 989
mummy Geplaatst November 9, 2008 Bijdragen: 265 Waardering: 6 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 02/12/08 Status: Offline Actief: April 7, 2020 Leeftijd: 33 Auteur Delen Geplaatst November 9, 2008 Moet ik mijn gedownloade dvd's in een andere map doen of convertxtodvd? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 6 265
Assyrian Geplaatst November 11, 2008 Bijdragen: 989 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 02/05/08 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst November 11, 2008 Convertxtodvd en moet niet maar misschien helpt het. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 989
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie