Gast nummer1dj Geplaatst Januari 8, 2006 Delen Geplaatst Januari 8, 2006 als ik avi2dvd gebruik loop het op naar 100% is dat normaal,dat is bij bijde computers het geval en is er iets om dat omlaag te krijgen. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast NeoNix Geplaatst Januari 8, 2006 Delen Geplaatst Januari 8, 2006 ja dat is normaal, en waarom zou je dat omlaag willen, je wilt toch dat het zo snel mogelijk klaar is.. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast kishan4uall Geplaatst Januari 8, 2006 Delen Geplaatst Januari 8, 2006 hahah, idd, dan gebruikt ie je PC goed Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast Tijn Geplaatst Januari 8, 2006 Delen Geplaatst Januari 8, 2006 proccesing central unit Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast nummer2dj Geplaatst Januari 8, 2006 Delen Geplaatst Januari 8, 2006 is verder ook geen probleem maar als ik sóchtends wil kijken hoe het resultaat is na het omzetten vanbestanden staat mn com vast omdat er geplande taken zijn uitgevoerd wat allemaal net effe te veel is geweesd denk ik Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast Tijn Geplaatst Januari 8, 2006 Delen Geplaatst Januari 8, 2006 Vastgelopen bedoel je? Dan is ie te warm geworden, dus gewoon ff je kast open laten of nog een extra blowhole erin maken. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast quistler Geplaatst Januari 8, 2006 Delen Geplaatst Januari 8, 2006 of het programma gaat verkeert om met je geheugen. je hebt dan een proggie nodig wat je geheugen \"dumpt\". Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie