tonyshask Geplaatst November 7, 2008 Bijdragen: 13 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 09/27/08 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst November 7, 2008 Heey mensen, Ik heb een spelletje gedownload van 1,6 GB maar ik heb geen USB die dat kan dragen. En ik heb heel veel gedownload en meestal worden .EXE of .ISO bestanden in gedeelt in kleine Rar bestanden Bijv. Rar.1, Rar.2, Rar.3 enzo... En ik dacht dat ik het wel op zo'n manier kan over brengen in kleine deeltjes. Maar ik weet niet hoe dat moet dus ik wil jullie hulp vragen om mij te helpen met mijn probleem. :redface: :'( Alvast Bedankt!! O0 Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 13
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie