Spring naar bijdragen

de beste torrents!

Aanbevolen reactie

• Bijdragen:  149
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit
  • Leeftijd:  33

mensen

vele kenne de volgende sites waarschijnlijk al, maar ik laat nog ff twee torrentsites weten, die naar mijn weten echt de beste zijn.

je kan hier dan ook niet gewoon van downloaden, je moet een acount hebben en veel uploaden. voordeel is, nooit geklooi met beschadigde bestanden, nooit rotzooi zoals spyware en virusen, en optimale snelheid. ik haal max 715 kb ongeveer, maar een vriend van me haalt op beide sites zn 12mb per seconden.

www.bitsoup.org

www.torrentbytes.net

je moet dus een acount maken, en die krijg je niet met 2 keer proberen, mij heeft het 2 weken gekost en een grote portie dagelijkse frustratie, maar hier komt alles op te staan, goede kwaliteit, echt super

het voordeel van bitsoup is dat je makkelijk kan uploaden.

het voordeel van torrentbytes is dat er free leech bestanden zijn(voornamelijk packs, films en games) die je kan downloaden zonder dat je ratio daarvan zakt.

hopelijk veel plezier ermee

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 149
  • Reacties 2
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic

• Bijdragen:  14
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Actief:  Nooit

ja, ken die al redelijk lang... Maar het zijn wel niet de beste torrentsites, de pre-times vallen mee maar de content, het aantal torrents niet.  :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 14

• Bijdragen:  501
  • Waardering:   64
  • Prestatiepunten:  383
  • Dagen gewonnen:  3
  • Actief:  
  • Leeftijd:  31

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 64
  • 501
  • 3

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen

• Nieuwe aanmaken...