Gast nummer1dj Geplaatst Januari 8, 2006 Delen Geplaatst Januari 8, 2006 IK krijg nu steeds een waarschuwing dat mn c vol zit en wil die dus vergroten want ik heb hem al max. opgeruimd. mn harde schijf is 60 gb die is opgedeeld naar 14gb cdrive en 43gb d drive. kan iemand mij in duidelijke stappen vertellen hoe ik dat met windows kan doen. ik heb het wel eens eerder gedaan maar weet het nu niet meer. en ben ik dan alles kwijt van bijde schijven? :pinch: Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast NeoNix Geplaatst Januari 8, 2006 Delen Geplaatst Januari 8, 2006 je kan je schijfruimte niet vergroten... (niet via windhoos) je kan hem wel vergroten door \'n extra hdd erbij te kopen \\0/ Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast quistler Geplaatst Januari 8, 2006 Delen Geplaatst Januari 8, 2006 je kan wel je hardeschijf opnieuw partitioneren. als je dat wilt kan je de c schijf vergroten maar je andere schijf verkleinen. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast Dusszz Geplaatst Januari 10, 2006 Delen Geplaatst Januari 10, 2006 je kan hem wel vergroten door \'n extra hdd erbij te kopen \\0/ nee echt Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast nummer1dj Geplaatst Januari 10, 2006 Delen Geplaatst Januari 10, 2006 dat was wat ik ook eigelijk bedoelde,pmagic ken ik wel maar heb ik nog niet,ik dacht dat het ook mogelijk was met windhoos. maar het is toch goed gekomen. bedankt heren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie