Raister Geplaatst November 6, 2008 Bijdragen: 29 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 12/17/06 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 42 Delen Geplaatst November 6, 2008 Ik heb een vraag, ik hem met onze videocmaera filmpjes gemaakt, deze wil ik nu op dvd zetten, maar geen enkel programma leest deze bestanden (mod-bestanden?) Ik snap niet hoe ik het nu kan omzetten? als ik ze zo op dvd zet en in een andere pc stop leest hij deze bestanden ook niet. Heeft iemand tips? bedankt alvast Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 29
kaasbroodje Geplaatst November 6, 2008 Bijdragen: 500 Waardering: 25 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/25/06 Status: Offline Actief: Mei 14, 2014 Leeftijd: 35 Delen Geplaatst November 6, 2008 je kan proberen om je MOD bestand om te zetten naar TS dan kan je het kijken op de pc en met je dvd speler. als het goed is moet dat hier mee lukken http://thepiratebay.org/torrent/4188256/Movavi.Video.Converter.6.3.1-MKDEV.TEAM Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 25 500
Raister Geplaatst November 6, 2008 Bijdragen: 29 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 12/17/06 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 42 Auteur Delen Geplaatst November 6, 2008 thnx het werkt inderdaad, het converteren althans Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 29
kaasbroodje Geplaatst November 6, 2008 Bijdragen: 500 Waardering: 25 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/25/06 Status: Offline Actief: Mei 14, 2014 Leeftijd: 35 Delen Geplaatst November 6, 2008 En het afspelen hoe gaat dat ??? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 25 500
Rockitttt Geplaatst November 7, 2008 Bijdragen: 67 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/12/08 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst November 7, 2008 als het goed is zat er een programma bij van Cyberlink? zo niet moet je even hier zoeken op Cyberlink Powerproducer Ultra (de bovenste) http://www.torrentz.com/search?q=Cyberlink+PowerProducer die software heb je nodig om MOD bestanden om te zetten naar avi... dan lukt het wel:) of je kan VLC media player gebruiken om het op je PC af te spelen (ff googlen) Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 67
Raister Geplaatst November 9, 2008 Bijdragen: 29 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 12/17/06 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 42 Auteur Delen Geplaatst November 9, 2008 het probleem is nu dat er elke keer van die tekst door de filmpjes komt omdat het een trial versie is. het volgende zou ik graag willen: De bestanden omzetten in het juiste bestand die ik op dvd kan zetten zodat ik ze op een dvdspeler kan draaien. Dus moet ik die mod-bestanden omzeten naar? en met welk programma Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 29
kaasbroodje Geplaatst November 9, 2008 Bijdragen: 500 Waardering: 25 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/25/06 Status: Offline Actief: Mei 14, 2014 Leeftijd: 35 Delen Geplaatst November 9, 2008 als je dvd speler divx ondersteund kan je het om zetten naar AVI als je dvd speler geen divx ondersteund moet je het om zetten naar TS Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 25 500
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie