Gast nummer1dj Geplaatst Januari 8, 2006 Delen Geplaatst Januari 8, 2006 Ik ben bezig geweest met avi2dvd en gspot,heb het de helenacht zn gang laten gaan en nu ik vanmorgen keek zag ik in beeld in een apard veld van disk information een groen stoplicht met tekst enz... onderop twee knoppen met proceed en cancel. ik denk dat mn com vast staat en hem opnieuw moet opstarten want hij reageerd niet meer. kan dat.... want ik weey niet wat de volgende stap is en of het niet het proces onderbreekt of is avi2dvd toevallig net klaar met omzetten? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
tololimi Geplaatst Januari 31, 2006 Bijdragen: 20 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 08/20/07 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Januari 31, 2006 ik werk ook met AVI2DVD maar dat is mij nooit overkomen, volgens mij is dat niet echt normaal, misschien computer in veilige modus starten en avi2dvd weggooien, opnieuw opstarten en dat opnieuw instaleren. Wat je ook kunt doen is voor windows aan opstarten toekomt op F8 drukken. Je kunt dan ergens een keuze maken (ik weet niet meer waar maar zal dat uitzoeken) en dan kun je hem op z\'n laatst goedwerkende positie terugzetten. IK HOOP DAT HET WERKT Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 20
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie