Jacob Geplaatst November 6, 2008 Bijdragen: 731 Waardering: 2 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/06/08 Status: Offline Actief: December 25, 2014 Leeftijd: 28 Delen Geplaatst November 6, 2008 als ik iets download komt het als rar bestand en kan ik het niet openen kan iemand me helpen? :-X :-\ Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 2 731
Oud-beheerder Duken Geplaatst November 6, 2008 Bijdragen: 26218 Waardering: 2934 Prestatiepunten: 25043 Dagen gewonnen: 265 Lid sinds: 12/17/11 Status: Offline Actief: 23 uur geleden Was actief op: Windows Oud-beheerder Delen Geplaatst November 6, 2008 Uitpakken van een gedownload bestand Wat te doen na het downloaden van een ingepakt bestand? Voor sommigen is het vanzelf sprekend, maar natuurlijk zijn er ook mensen die niet weten wat ze moeten doen als ze een bestand gedownload hebben wat ingepakt is. Bestanden die je download zijn over het algemeen ingepakt. Dit om het bestand kleiner te maken om te downloaden. Het bestand wat je dan hebt gedownload is veelal *.zip / *.ace / *.rar / *.tar / *.001 / *.part. Deze bestanden dient u uit te pakken. Dit kan met het programma WinRAR. Handleidingen: Uitpakken met WinRAR http://www.duken.nl/content/view/68/24/ Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 2.9k 26.2k 265
Wouter36 Geplaatst November 6, 2008 Bijdragen: 206 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/25/08 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst November 6, 2008 Eerst winrar downloaden en dan rechtermuisknop en dan 'hier uitpakken' of in een map uitpakken, zoals de tutorial van DukeN Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 206
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie