Gast boet Geplaatst Januari 7, 2006 Delen Geplaatst Januari 7, 2006 Ik krijg bovenstaande error als ik naar Dutchnova.com wil, met de melding U bent niet gemachtigd om deze pagina te bekijken. Voorheen geen probleem met deze site. Wat kan het probleem zijn, er zijn geen instellingen veranderd. Cookies staan goed. Gr. Boet Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
joey3 Geplaatst Januari 7, 2006 Bijdragen: 16 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 07/19/07 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Januari 7, 2006 deze dan Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 16
joey3 Geplaatst Januari 7, 2006 Bijdragen: 16 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 07/19/07 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Januari 7, 2006 foutje.....ben nieuw hier ...effe zoeken http://www.newnova.org/list_news.html Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 16
joey3 Geplaatst Januari 7, 2006 Bijdragen: 16 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 07/19/07 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Januari 7, 2006 je moet wel alle cookies op accepteren hebben staan op deze site Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 16
Gast boet Geplaatst Januari 7, 2006 Delen Geplaatst Januari 7, 2006 bedankt voor je reactie, maar de cookies staan goed. Gr. Boet Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast renzzs Geplaatst Januari 12, 2006 Delen Geplaatst Januari 12, 2006 De kans er dat je er afgeschopt bent omdat je ratio te laag was. Anders weet ik het ook niet Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast boet Geplaatst Januari 17, 2006 Delen Geplaatst Januari 17, 2006 Mijn ratio stond ongeveer op -0.70. Het lijkt met niet dat ze je zomaar zonder waarschuwing eraf gooien. Maar het zou kunnen. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast Tijn Geplaatst Januari 17, 2006 Delen Geplaatst Januari 17, 2006 Lijkt me ook dat je gekicked bent vanwege je ratio? (mja .70 is zo laag nog niet) Bij mij doet ie het namelijk nog gewoon. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast Roland Geplaatst Januari 19, 2006 Delen Geplaatst Januari 19, 2006 Heb ook nooit problemen gehad, mijn ratio is 1.3 Kan sinds gisteren niet meer inloggen. Kan ook niet reageren naar de staff omdat je dan ingelogd moet zijn. Het enigste wat ik me kan voorstellen is dat ze me geblokt hebben omdat ik sinds kort een andere provider heb, en dus een ander IP adres. Misschien wekt dat de indruk dat ik vanaf verschillende IP\' s download. Wie kan mij helpen aan een e-mail adres van de staff want ik heb dutchnova hard nodig. HELP!!!. Gr. Roland Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast boet Geplaatst Januari 19, 2006 Delen Geplaatst Januari 19, 2006 is er ook nog een manier om er achter gekomen of ze me daadwerkelijk eraf hebben gegooid. gr boet Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast renzzs Geplaatst Januari 20, 2006 Delen Geplaatst Januari 20, 2006 Ik weet je gebruikersnaam niet maar onder de gebruikersnaam \"boet\" bestaat niemand meer bij dutchnova.com. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast boet Geplaatst Januari 20, 2006 Delen Geplaatst Januari 20, 2006 Bedankt voor je bericht. Ik zoek maar niet verder meer naar wat er mis is. Beetje vreemd dat ze je zonder waarschuwing eraf mikken, maar dat zal dan wel gebeurd zijn. Heb ik nu levenslang bij Dutchnova ?? Gr. Boet Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast boet Geplaatst Januari 20, 2006 Delen Geplaatst Januari 20, 2006 Bedankt voor je bericht. Ik zoek maar niet verder meer naar wat er mis is. Beetje vreemd dat ze je zonder waarschuwing eraf mikken, maar dat zal dan wel gebeurd zijn. Heb ik nu levenslang bij Dutchnova ?? Gr. Boet Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast renzzs Geplaatst Januari 21, 2006 Delen Geplaatst Januari 21, 2006 Ze geven wel een waarschuwing maar die sturen ze alleen naar je account op dutchnova dus als je er een tijdje niet op bent geweest kan het zijn dat je niks door had. Als je eraf geschopt word heeft jouw ip-adres levenslang dus als via een ander ip-adres kun je gewoon op dutchnova. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast Babeloeba Geplaatst Januari 21, 2006 Delen Geplaatst Januari 21, 2006 Ik heb dus dezelfde melding in mijn scherm. ratio was 1,2 Absoluut okay,... wel een waarschuwing gehad voor een onopzettelijke hit een run. Mijn vriendin had dit gedaan, dus na de waarschuwing heb ik netjes de torrent terug geplaatst om weer te seeden. Ik dit gemeld met het verzoek om de waarschuwing achter mijn naam te verwijderen. Dat deden ze niet. Dus ik gereply-ed dat ik dat flauw vond. En vervolgens, als ik goed begrijp mag ik ook vertrekken. Errug lullig als je 80gb heb geupload! Mocht iemand van dutchnova dit lezen, dan wens ik ze veel succes voor de toekomst, errug jammer dat het zo moest lopen. No harm no faul. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast wilmaatje Geplaatst Januari 28, 2006 Delen Geplaatst Januari 28, 2006 Ik ben er ook afgegooid door de ijverige staf van dutchnova. Ik was eigenlijk pas n lid, en bij de tweede keer inloggen kreeg ik al een waarschuwing. Nou, ze bekijken het maar. Er zijn genoeg andere goede en minder onnozele torrentsites. groetjes Wilma :evil: Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast ocram Geplaatst Januari 28, 2006 Delen Geplaatst Januari 28, 2006 probeer traasje.nl eens, daar zijn ook veel nl films en andere progs, en je krijg niet zoveel gezeik met je ratio. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast boet Geplaatst Januari 28, 2006 Delen Geplaatst Januari 28, 2006 Deze heb ik inderdaad gevonden en ziet er inderdaad goed uit. Bedankt Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie