Andrinho Geplaatst November 3, 2008 Bijdragen: 10 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/03/08 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst November 3, 2008 hey mede gamers ik ben andreas, 17 jaar en ik game graag. ik ben een goeje( ???) gamer maar een leek met al die downloads enzo. ik zou er graag meer van willen weten enzo. meer heb k nu niet te vertellen. als je nog meer wilt weten(tis ook zoveel) moet je me maar mailen laterz, andrinho Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 10
koekie Geplaatst November 3, 2008 Bijdragen: 174 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 08/22/06 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst November 3, 2008 welkom hier heb je een vraag vertel het maar mischien kunnen we je helpen Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 174
Piet Hein Geplaatst November 4, 2008 Bijdragen: 1027 Waardering: 2 Prestatiepunten: 359 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 03/17/08 Status: Offline Actief: Juni 22, 2023 Leeftijd: 38 Delen Geplaatst November 4, 2008 Welkom op de Duken site. Heb je vragen stel ze gerust in het daar voor bestemde hoekje. Verder heel veel plezier Mvg Wietseherman Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 2 1k
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie