Gast Play_Gangsta Geplaatst November 3, 2008 Delen Geplaatst November 3, 2008 Ik vraag me af welke je het best nouw kan gebruiken... Norton valt af want die denkt soms dat het spyware is dus dan kan je het spel weer voor 1 dag niet spele... zou blij zijn met antwoord O0 Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Luc. Geplaatst November 3, 2008 Bijdragen: 948 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 08/30/08 Status: Offline Actief: November 7, 2014 Leeftijd: 31 Delen Geplaatst November 3, 2008 Ik gebruik McAfee, en kan gewoon makkelijk online gamen, zonder problemen. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 948
Tom Geplaatst November 3, 2008 Bijdragen: 500 Waardering: 228 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/19/06 Status: Offline Actief: Juni 24, 2019 Leeftijd: 33 Delen Geplaatst November 3, 2008 Mja, Norton valt voor mij sowieso af omdat ie nogal rare dingen zegt. De keuze voor een virusscanner ligt dan niet zozeer aan wat je allemaal doet, maar aan de kwaliteit van de scanner zelf. Zelf gebruik ik trouwens AVG 8.0 Free, die ik al veel beter vind dan de betaalde Norton. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 228 500
Farid. Geplaatst November 3, 2008 Bijdragen: 5247 Waardering: 249 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 08/27/07 Status: Offline Actief: Februari 24, 2016 Delen Geplaatst November 3, 2008 . Zelf gebruik ik trouwens AVG 8.0 Free, die ik al veel beter vind dan de betaalde Norton. Hier ook! Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 249 5.2k
Fredpascal Geplaatst November 3, 2008 Bijdragen: 2568 Waardering: 1 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/12/07 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 33 Delen Geplaatst November 3, 2008 Dus Play Gangsta je zoekt dus eigenlijk een lichte goede anti-virus? Mag die geld kosten (download) of wil je een gratis av? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 1 2.6k
Tom Geplaatst November 3, 2008 Bijdragen: 500 Waardering: 228 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/19/06 Status: Offline Actief: Juni 24, 2019 Leeftijd: 33 Delen Geplaatst November 3, 2008 Want? Ik heb nergens last van hoor. Nog een ander anti-spyware progje erbij en klaar. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 228 500
Gast Play_Gangsta Geplaatst November 3, 2008 Delen Geplaatst November 3, 2008 Mja, Norton valt voor mij sowieso af omdat ie nogal rare dingen zegt. De keuze voor een virusscanner ligt dan niet zozeer aan wat je allemaal doet, maar aan de kwaliteit van de scanner zelf. Zelf gebruik ik trouwens AVG 8.0 Free, die ik al veel beter vind dan de betaalde Norton. Norton is inderdaad slecht heb ik gemerkt... Dus Play Gangsta je zoekt dus eigenlijk een lichte goede anti-virus? Mag die geld kosten (download) of wil je een gratis av? Ik denk dat ik maar eerst wil weten welke betaalde... Anti-Virus ik het beste kan gebruiken... En een Firewall enz. ;D Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast Play_Gangsta Geplaatst November 4, 2008 Delen Geplaatst November 4, 2008 Nog een anti spyware en een losse firewall en je bent inderdaad veilig. Maar avg premium is lichter dan een losse anti-spyware en een losse firewall en een losse avg. Ik ga wel kijken of ik AVG Premium ga gebruiken... Maar weet iemand er eentje die wat makkelijk in gebruik is??? Ik heb Norman gehad maar dat is wel erg ingewikkeld maar wel goede beveiliging... Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Robbert Geplaatst November 4, 2008 Bijdragen: 2725 Waardering: 21 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 09/22/07 Status: Offline Actief: Maart 10, 2018 Leeftijd: 29 Delen Geplaatst November 4, 2008 Ikzelf heb ook Norman en vind het een goed programma. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 21 2.7k
Gast Play_Gangsta Geplaatst November 9, 2008 Delen Geplaatst November 9, 2008 Welke betaalde kan ik het beste gebruiken? Het liefst een goede O0 Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Robbert Geplaatst November 9, 2008 Bijdragen: 2725 Waardering: 21 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 09/22/07 Status: Offline Actief: Maart 10, 2018 Leeftijd: 29 Delen Geplaatst November 9, 2008 Norman is wel een goede betaalde virusscanner en je hebt er gelijk ook een firewall van Norman bij. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 21 2.7k
Fredpascal Geplaatst November 10, 2008 Bijdragen: 2568 Waardering: 1 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/12/07 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 33 Delen Geplaatst November 10, 2008 Kaspersky Internet security krijg je een anti-virus/spyware en een firewall erbij, Kaspersky komt in de Internet security test goed naar voren. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 1 2.6k
Gast Play_Gangsta Geplaatst November 12, 2008 Delen Geplaatst November 12, 2008 Kaspersky Internet security krijg je een anti-virus/spyware en een firewall erbij, Kaspersky komt in de Internet security test goed naar voren. Ok thnx ik zal ff google voor informatie van Kaspersky ;D Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie