eddd3 Geplaatst November 1, 2008 Bijdragen: 199 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/24/07 Status: Offline Actief: Januari 28, 2014 Leeftijd: 30 Delen Geplaatst November 1, 2008 hallo ik heb Corel Paint Shop Pro Photo X2 Ultimate v12.5 gedownload alleen als ik hem installeer krijg ik een foutmelding op mijn computer. en de foutmelding komt er op neer dat ik het op illegale wijze heb geïnstalleerd ik heb hem al 4x opnieuw geinstalleerd alleen krijg de hele tijd dezelfde foutmelding. wie kan mij helpen? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 199
Assyrian Geplaatst November 1, 2008 Bijdragen: 989 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 02/05/08 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst November 1, 2008 Kan je de exacte melding hier neerzetten? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 989
eddd3 Geplaatst November 1, 2008 Bijdragen: 199 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/24/07 Status: Offline Actief: Januari 28, 2014 Leeftijd: 30 Auteur Delen Geplaatst November 1, 2008 ja ik ben nu bezig met verwijderen dus ik zal hem zo weer even installeren en dan zal ik het hier neer zetten. dit is mijn foutmelding: dit exemplaar van paint shop pro is beschadigd of op illegale wijze gewijzigd. Installeer het programma opnieuw van de oorspronkelijke bron. please help me Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 199
Assyrian Geplaatst November 4, 2008 Bijdragen: 989 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 02/05/08 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst November 4, 2008 Al eventueel een andere geprobeerd? Zoals deze? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 989
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie