maikelbe Geplaatst November 1, 2008 Bijdragen: 374 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 07/08/08 Status: Offline Actief: Oktober 29, 2013 Delen Geplaatst November 1, 2008 hoi, ik heb weer eens een vraag weet iemand waarom alle nederlandse torrents sites de .org naam hebben? en ook allemaal de zelfde layout (alleen andere kleuren en plaatjes)? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 374
kaasbroodje Geplaatst November 1, 2008 Bijdragen: 500 Waardering: 25 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/25/06 Status: Offline Actief: Mei 14, 2014 Leeftijd: 35 Delen Geplaatst November 1, 2008 Waarom weet ik niet precies maar een paar jaar terug was alles wel gewoon nog .nl maar alle site,s zijn later overgegaan op .org. En ze hebben allemaal de zelfde layout omdat ze bijna allemaal het zelfde script gebruiken Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 25 500
maikelbe Geplaatst November 1, 2008 Bijdragen: 374 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 07/08/08 Status: Offline Actief: Oktober 29, 2013 Auteur Delen Geplaatst November 1, 2008 ja, dat ze allemaal een script gebruiken dacht ik al maar wist niet zeker hopelijk weet iemand waarom ze allemaal .org gebruiken. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 374
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie