Spring naar bijdragen

problemen met download starten

Aanbevolen reactie

• Bijdragen:  265
  • Waardering:   6
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  33

Ik download altijd met Bitcomet en dan haal ik mijn downloads van isohunt.com, maar nu heb ik bitcomet bij een vriend geinstaleerd en als ik films van isohunt wil afhalen, dan herkent hij het programma niet, waarmee je de download in bitcomet zet. weet iemand welk programma je nodig hebt, waardoor hij begint met downloaden?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 6
  • 265
  • Reacties 2
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic

• Bijdragen:  265
  • Waardering:   6
  • Actief:  

oke bedankt, hij is nu bezig met downloaden, maar weet jij misschien ook waarom ik bij mij thuis veel betere resultaten vind? Als ik nu op wanted zoek, krijg ik allemaal rare titels en weinig leeches/seeches, terwijl ik het een week gelede thuis intike, kreeg ik meteen een aantal goede downloads, waarvan ik er 1 koos en binne paar uur gedownload en deed die het.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 6
  • 265

• Bijdragen:  2568
  • Waardering:   1
  • Actief:  Nooit

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 1
  • 2.6k

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen

• Nieuwe aanmaken...