Gast mikiej Geplaatst Januari 7, 2006 Delen Geplaatst Januari 7, 2006 Wie kan mij helpen? Ik heb fifa 2006 zojuist geinstalleerd maar ik kom er niet uit om de crack te installeren:S Kan iemand mij staps gewijs uitleggen hoe dit moet? Graag reageren via Mail..michael_hoogendoorn@hotmail.com Alvast Bedankt! Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast darkne0n Geplaatst Januari 7, 2006 Delen Geplaatst Januari 7, 2006 als k jouw was zou k je email maar weghalen. sommige mensen kunnen weirde shit gaan sturen. Check gwoon het forum altijd veilig enzow Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast Hazara Geplaatst Januari 7, 2006 Delen Geplaatst Januari 7, 2006 Hey, (k had t zelfde probleem als jij) Nou,, check dit: jeh hebt fifa 06 geinstalleerd, je hebt voor de instalatie gebruik gemaakt van alcohol 120% of Daemon tools voor de crack MOET je gebruik maken van! Daemon tools (k weet niet hoezo) maar alcohol werkt niet bij de crack! jij gaat een crack downloaden (mini image) die crack laad je in bij daemon tools -> klaar je kunt spelen! (het is heel makkelijk) Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast NeoNix Geplaatst Januari 8, 2006 Delen Geplaatst Januari 8, 2006 mikiej schreef: Wie kan mij helpen? Ik heb fifa 2006 zojuist geinstalleerd maar ik kom er niet uit om de crack te installeren:S Kan iemand mij staps gewijs uitleggen hoe dit moet? Graag reageren via Mail..michael_hoogendoorn@hotmail.com Alvast Bedankt! noobje laat nooit \'n email adres achter op site\'s tenzij je wil dood gespammed worden Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast Alexx Geplaatst Maart 7, 2006 Delen Geplaatst Maart 7, 2006 Hazara schreef: Hey, (k had t zelfde probleem als jij) Nou,, check dit: jeh hebt fifa 06 geinstalleerd, je hebt voor de instalatie gebruik gemaakt van alcohol 120% of Daemon tools voor de crack MOET je gebruik maken van! Daemon tools (k weet niet hoezo) maar alcohol werkt niet bij de crack! jij gaat een crack downloaden (mini image) die crack laad je in bij daemon tools -> klaar je kunt spelen! (het is heel makkelijk) hoebedoel je laad hem bij deamon tools?? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie