warward Geplaatst Februari 13, 2009 Bijdragen: 3 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 01/11/09 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Februari 13, 2009 dat is alleen de serial key en niet de no-cd CRACK Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 3
Heisenberg Geplaatst Februari 13, 2009 Bijdragen: 5918 Waardering: 109 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 03/15/08 Status: Offline Actief: Juni 21, 2021 Delen Geplaatst Februari 13, 2009 Probeer deze: http://gf.wiretarget.com/red_alert_3.htm Red Alert 3 v1.0 (ENGLISH/GERMAN/SP) [8.2 MB] Fixed Files Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 109 5.9k
markbenq Geplaatst Februari 15, 2009 Bijdragen: 1 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 02/15/09 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Februari 15, 2009 Ik heb een vraag mbt het instaleren van dit spel. Telkens als ik Ra3.exe open krijg ik de mededeling "please install at least one language pack" Wat gaat er nou fout? ??? (ik zie trouwens alleen een Ra3.exe bestandje en geen install of autorun bestand) (Een kennis heeft het spel ooit gedownload en ik heb hem op mij usb-stick gezet, en vervolgens alles op mijn C-schijf geplakt.) Post Merge: februari 16, 2009, 06:23:55 pm o ik heb het al gevonden,... heb hier http://www.cnchq.de/index.php?content=downloads&dl_id=1253 een language pack gedownload en daar zat ook een setup.exe bestandje die ik blijkbaar nog niet had..... Werkt nu perfect. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 1
coupeeeken Geplaatst April 3, 2009 Bijdragen: 1 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/03/09 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst April 3, 2009 hoi ik heb overlaats red alert 3 gedownload weet er iemand of ik al die rar bestanden moet uitpakken zit telkens hetzelfde iso bestand erin de grote is ook hetzelfde ? mod: e-mail weg gehaald, wij zijn een forum en gaan niet de vragen beantwoorden via de mail. En tevens zou je een nieuw topic willen aanmaken. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 1
ActionWaction Geplaatst April 8, 2009 Bijdragen: 1138 Waardering: 29 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 12/20/08 Status: Offline Actief: Februari 20, 2015 Leeftijd: 31 Delen Geplaatst April 8, 2009 hoi ik heb overlaats red alert 3 gedownload weet er iemand of ik al die rar bestanden moet uitpakken zit telkens hetzelfde iso bestand erin de grote is ook hetzelfde ? s_gadeyne@hotmail.com In elke van die rar bestanden zit zeg maar 1 geheel in. Je moet er 1 openen en dan die uitpakken. dan pakt hij alles. Dan krijg je een iso die je moet mounten met daemon tools. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 29 1.1k
Heisenberg Geplaatst April 9, 2009 Bijdragen: 5918 Waardering: 109 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 03/15/08 Status: Offline Actief: Juni 21, 2021 Delen Geplaatst April 9, 2009 Probleem was al opgelost, slot. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 109 5.9k
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie