Spring naar bijdragen

Centraal Red Alert 3 topic - Crack - Serial - Torrent

Fredpascal

Aanbevolen reactie

• Bijdragen:  24
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

http://www.mininova.org/tor/1974911

uitpakken en setup.bat laten lopen

de skullptura installer dinges doet de rest

en neej bevat geen virus :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 24
  • Reacties 130
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

• Bijdragen:  5918
  • Waardering:   109
  • Actief:  

http://www.mininova.org/tor/1974911

uitpakken en setup.bat laten lopen

de skullptura installer dinges doet de rest

en neej bevat geen virus :D

De Skullptura versie stond ook gewoon op de startpagina  :s

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 109
  • 5.9k

• Bijdragen:  24

hmm eerst niet of ligt dat aan mij?

en anders is toch goed om te herhalen als mensen nog steeds problemen hebben maar die niet gebruiken ? :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 24
  • 2 weken later...

• Bijdragen:  6

Hallow allemaal,

Ik kom er toch echt niet uit!

Ik heb dit topic al doorgelezen maar het werkt nog steeds niet!

Command.And.Conquer.Red.Alert.3-RELOADED dit bestand heb ik gedownload

heb deze installeert en de crack er op gezet..

Maar nog steeds geeft ie dat ik een product nummer op moet geven..

Kom er echt niet uit!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 6

• Bijdragen:  6

weet echt niemand iets over een private server van red alert 3?? :s

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 6
Gast depyromaan

Ik niet, maar ik heb RA3 worldbuilder gedownload, moet ik om deze te gebruiken de nieuwste patch hebben of hoeft dat niet en kun je de mappen die je erin maakt ook in RA3 zelf gebruiken of online?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 0

• Bijdragen:  1

ik heb een vraagje...

als ik de crack tussen de andere bestanden wil plakken zegt hij dat er niet genoeg ruimte is??

en ik weet zeker dat mijn schijf niet vol is. weten jullie wat ik moet doen. ik heb red alert 3 geinstaleert maar hij vraagt naar een registratiecode, en geen serial??

email me maar op dit acount als iemand de oplossing heeft.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 1

• Bijdragen:  4

Even een vraagje he...ik heb de Command.And.Conquer.Red.Alert.3-RELOADED gedownload, geinstalleerd en de crack toegepast, hij werkte perfect.

Daarna heb ik hem via de automatische updater tot de laatste versie geupdate en krijg ik als ik hem opstart weer dat schermpje dat je de goede key in moet voeren.

Zoals jullie al zeiden doet hij het dan niet, en is het wachten op een nieuwe crack voor deze laatste versie toch?

Weet iemand toevallig wanneer die crack komt en als die er is, word er dan ook een link van gegeven in deze topic?

thx!;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 4

• Actief:  

Probeer eens een gamefix:

http://gf.wiretarget.com/red_alert_3.htm

Welke versie heb je op dit moment?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 109
  • 5.9k

heb die gamefix even geprobeerd en nog steeds zelfde probleem,

welke versie ik nu heb weet ik niet precies, hoe kun je dat zien in windows? In de data map van RA3 staat wel ra3_1.0.game t/m ra3_1.5.game dus ik neem aan dat die auto updater hem dan naar versie 1.5 geupdate heeft? De laatste versie volgens mij of niet?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 4

• Actief:  

Waarschijnlijk heb je dan v1.05, en daar is inderdaad nog geen crack voor.. Dus nog even wachten ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 109
  • 5.9k

ok thx, doe ik! ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 4

heey ik heb een vraagie.

ik heb red alert 3 geinstaleert alles doet het perfect alleen ik moet de hele tijd in het hoofd menu vraagt ie om die update ik doe gewoon de hele tijd cancel en dan kan ik verder.

Alleen nu de vraag al speel ik campaign dan kan ik maar een paar missies na het einde van een missie stopt het spel er helemaal mee. WEET IEMAND WAT IK MOET DOEN

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 1

op welke site wordt het als 1e bekendgemaakt dat de crack voor versie 1.5 beschikbaar is en waar je die dan kunt downloaden?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 4
  • 2 weken later...

• Bijdragen:  3

hallo ik heb red alert 3 gedownload maar als ik het spel open dan krijg je de serial key die je hebt ingevoerd te zien. ik dacht zelf dat ik een no cd crack nodig heb maar die kan ik nergens vinden!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 3

• Bijdragen:  5

heey ik heb de zelfde problemen net als de meesten hier dat ik dus mijn registration key moet invoeren maar dat gaat niet met de crack dus ik dacht ik installer hem opnieuw dus ik delte de map maar nu denkt ie dat het nog steeds geinstallerd is weet iemand hoe ik dit kan oplossen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 5

beste mensen voor wij het probleem heeft dat ra3 na een paar missies steeds uitvalt

na een beetje googlen kwam ik erachter dat je in je ra3 map en in je data map een

grass.tga bestandje moet plakken (dat bestandje is maar iets van 300 bytes) en

toen kon ik weer gewoon verder met de campaign ik hoop dat ik jullie geholpen heb

mvg rutger O0  ;D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 1

• Bijdragen:  2

Geachte Lezers,

ik heb vorige week red alert 3 gedownload nu had ik eerst een probleem zoals velen met de registratiecode toen heb ik dit forum doorgelezen en mij bestanden van de crack map zonder key generator gekopieerd naar mijn map van c&c en toen deed hij het uiteraard.. !! Gellukig ... maar toen ik dus wou gaan spelen deed hij alles goed filmpjes menu update vroeg die om bla bla bla maar toen ik dus was begonnen aan een potje skirmish begon hij te kloten hij lied eeerst het veld zien als beginpunt en toen werd het zwart en liep die vast en mijn beeldscherm gaf aan automatisch aanpassen toen sprong die weer terug maar ik kon niks doen behalve de muis bewegen en na een seconde of tien deed hij weer hetzelfde en bleef dit herhalen ... ik heb niet veel verstand ervan maar is dit te verhelpen of ligt dit aan mijn video kaart of andere hardware ??

alvast bedankt voor de hulp

Mvg Jordy

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 2

• Bijdragen:  5247
  • Waardering:   249
  • Actief:  

Kijk even op http://www.systemrequirementslab.com/referrer/srtest  Of je hem wel kan spelen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 249
  • 5.2k

• Bijdragen:  2

Kijk even op http://www.systemrequirementslab.com/referrer/srtest  Of je hem wel kan spelen

Hey ik heb ff gekeken mijn video card was inderdaad niet goed genoeg Bedankt voor de tip

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 2
  • 2 weken later...

• Bijdragen:  9

voor de mensen die melding krijgen dat registratiecode opnieuw moet:

je moet de eerste 2 bestanden uit de crack Clownbold.ttg en lib.art.map gewoon bij program files/electronic arts/red alert 3, doen en die ra3_1.0.game in data.

ik kwam eerst ook niet uit maar volgens mij had ik het zo opgelost  :P

misschien heb je er wat aan..

succes verder als dit niet geholpen heeft  ;D O0

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 9

Hallo,

Ik heb het spel recentlijk gekocht en ik kwam er achter dat het niet op mijn windows vista 64 bit computer werkt hier was ik al een beetje boos om, maar nu ik hem op mijn laptop heb geinstalleerd staat er dat mijn internet niet aanstaat.Ik kan dus niet spelen en niet updaten en dit terwijl mijn internet gewoon aanstaat? als iemand hiermee kan helpen dan zou dat mooi zijn!

mvg Gongari

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 1

• Actief:  

Hallo,

Ik heb het spel recentlijk gekocht en ik kwam er achter dat het niet op mijn windows vista 64 bit computer werkt hier was ik al een beetje boos om, maar nu ik hem op mijn laptop heb geinstalleerd staat er dat mijn internet niet aanstaat.Ik kan dus niet spelen en niet updaten en dit terwijl mijn internet gewoon aanstaat? als iemand hiermee kan helpen dan zou dat mooi zijn!

mvg Gongari

Blokkeert je Firewall niet het spel? Ga even naar je Firewall en kijk of Red Alert 3 als uitzondering staat.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 109
  • 5.9k
  • 2 weken later...

• Bijdragen:  3

hallo ik heb red alert 3 gedownload maar kan nergens een goed no-cd crack vinden weten jullie misschien waar ik di kan downloaden. alvast bedankt

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 3

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen

• Recent nieuwsbericht

• Willekeurig topic

• Nu op het forum

Eater

Geplaatst

ITV heeft officieel bevestigd dat Brenda Blethyn's Vera deel uitmaakt van het kerstprogramma, wat betekent dat het laatste seizoen van deze geliefde drama voor het einde van het jaar op televisie te zien zal zijn. Dit slotseizoen bestaat uit twee speelfilmachtige afleveringen, getiteld "Inside" en "The Dark Wives". In deze afleveringen worden Vera's persoonlijke reis en de ontrafeling van moordmysteries op meesterlijke wijze met elkaar verweven. De opnames vonden plaats in en rondom het Noordoosten van Engeland, en in dit laatste seizoen maken we kennis met vertrouwde gezichten: David Leon als DI Joe Ashworth, Jon Morrison als DC Kenny Lockhart, Riley Jones als DC Mark Edwards, Sarah Kameela Impey als patholoog Dr. Paula Bennett en Rhiannon Clements als DC Steph Duncan. Deze afleveringen zijn opgenomen in de kersthoogtepuntenbrochure van het kanaal, wat betekent dat het niet lang meer zal duren voordat Vera weer op onze schermen verschijnt. Brenda Blethyn, de ster van Vera, kondigde in april aan dat ze haar vertrek zou aankondigen. Hier is alles wat we tot nu toe weten over de twee afleveringen, terwijl Brenda haar laatste optreden als de onvergetelijke detective voorbereidt, aldus Chronicle Live. In de eerste aflevering, "Inside", wordt Vera Stanhope opgeroepen naar de oevers van de Tyne, waar vissers het lichaam van een jonge man hebben gevonden. Een gebroken relatie, geheime liefde, wrok, spijt en fraude staan allemaal in de weg van de waarheid over wat er is gebeurd. De synopsis onthult verder: "Is onze voormalige gedetineerde het slachtoffer geworden van koude gerechtigheid, of ligt er meer achter zijn dood?" De laatste aflevering, "The Dark Wives", hint naar Vera's terugkeer naar een "bekende plek" waar een lichaam wordt ontdekt aan de voet van enkele legendarische lokale stenen. De synopsis prikkelt de nieuwsgierigheid: "Met herinneringen aan haar kindertijd op de achtergrond, moet Vera hard werken om het mysterie te ontrafelen waarom een slimme jonge student zo gewelddadig is aangevallen en zo ver van huis is achtergelaten." "Deze aangrijpende aflevering weeft verleden en heden samen en biedt een meeslepende en emotionele afscheid." Brenda Blethyn, die terugkeert als de onorthodoxe en geestige DCI Vera Stanhope, heeft in april van dit jaar onthuld dat ze na 14 seizoenen haar hoed aan de wilgen hangt. Ze verklaarde dat het tijd was om Vera's iconische hoed op te bergen. Over haar vertrek vertelde ze: "Werken aan Vera is van begin tot eind een genot geweest." "Ik ben verdrietig om vaarwel te zeggen. Maar ik ben zo trots op wat we de afgelopen 14 jaar hebben bereikt." "Ik zal [de cast en crew] missen, maar ik zal hun enorme talent, de kameraadschap, het lachen en de vriendelijkheid die we deelden, en de vriendschap van de mensen in het Noordoosten en onze fans wereldwijd nooit vergeten." "Dank jullie wel vanuit de grond van mijn hart." Met deze laatste afleveringen van Vera komt een einde aan een tijdperk vol spanning, emotie en onvergetelijke momenten. De fans kunnen niet wachten om te zien hoe dit verhaal zich ontvouwt en hoe Vera haar laatste zaken zal oplossen. De combinatie van mysterie en persoonlijke ontwikkeling maakt deze afleveringen tot een must-see voor iedereen die de serie heeft gevolgd. Het is een inspirerend afscheid van een iconisch personage dat ons jarenlang heeft geboeid en vermaakt
  • Recente prestatie

• music759 heeft zojuist een badge verdient
      Eerste post
  • Recente actieve topics

• Populaire bijdragers

• Willekeurige films

• Willekeurige link

• Nieuwe aanmaken...