Nesium Geplaatst Oktober 30, 2008 Bijdragen: 8 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/29/08 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Oktober 30, 2008 Hallo daar. Om te beginnen een hele stomme vraag maar ik weet 't ff niet. Als je VIDEO_TS en AUDIO_TS en je gaat branden, moet je ze allebei erop brande of is VIDEO alleen genoeg. Daarnaast heb je dus ook ISO (is dit hetzelfde als img burn?) Ik weet dat je ISO met imgburn kan branden en een image file ook. Zijn er nog meer manieren? Dan: Soms zie je in je mapje als ie klaar is alleen maar rar bestanden en sommige quickpar bestande staan. Ik neem aan dat de download dan nog niet voltooid is of de film nog niet compleet is. Wat kan je dan het beste doen? Ik ken quickpar een beetje, hij kan de film compleet maken. Is het anders noodzakelijk missende 'blokjes' te downloaden en erin te voegen? Dat was 't. Thanks Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 8
Cédric. Geplaatst Oktober 30, 2008 Bijdragen: 1626 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 01/07/08 Status: Offline Actief: September 10, 2012 Leeftijd: 31 Delen Geplaatst Oktober 30, 2008 Hallo, Al de betanden dus VIDEO_TS + AUDIO_TS moeten in het ISO bestand staan anders kan je DVD-spelen hem niet afspelen... ISO is denk ik ook een image file (maar ik ben niet zeker) Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 1.6k
Assyrian Geplaatst Oktober 30, 2008 Bijdragen: 989 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 02/05/08 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Oktober 30, 2008 Je zit goed, iso is een image file. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 989
kaasbroodje Geplaatst Oktober 30, 2008 Bijdragen: 500 Waardering: 25 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/25/06 Status: Offline Actief: Mei 14, 2014 Leeftijd: 35 Delen Geplaatst Oktober 30, 2008 je hoeft alleen de bestanden in de video map te branden de audio map is toch al tijd leeg iso is idd het zelfde als img kan je gewoon branden met imgburn Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 25 500
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie