dirkj Geplaatst Oktober 29, 2008 Bijdragen: 3 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/26/08 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Oktober 29, 2008 Hoi, ik heb def jam gedownload,uitgepakt,gepatchd,en gebrand als image. het laden in de ps2 de eerste keer ging traag,maar ik kon het spel beginnen. na een pesonage (create fighter)aan te maken wou ik die saven...loading.... verder niks meer,het bleef maar laden. dus ik weet het effe ni meer,heeft er iemand ervaring met de memor32 slidecard die me kan helpen??? dirk Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 3
Cédric. Geplaatst Oktober 30, 2008 Bijdragen: 1626 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 01/07/08 Status: Offline Actief: September 10, 2012 Leeftijd: 31 Delen Geplaatst Oktober 30, 2008 Bij PS2 is het toch normaal dat het laden heel lang duurt ? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 1.6k
dirkj Geplaatst Oktober 31, 2008 Bijdragen: 3 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/26/08 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst Oktober 31, 2008 Ja maar bij dit copie spel duurt het echt abnormaal lang en het spel schokt ook (spel stopt midden in actie...gaat weer verder...) Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 3
Oud-beheerder Duken Geplaatst Oktober 31, 2008 Bijdragen: 26218 Waardering: 2934 Prestatiepunten: 25043 Dagen gewonnen: 265 Lid sinds: 12/17/11 Status: Offline Actief: Woensdag om 14:04 Was actief op: Windows Oud-beheerder Delen Geplaatst Oktober 31, 2008 Dat kan aan het branden hebben gelegen. Heb je het meer meer gebrande games? Brand deze game anders op de langzaamste snelheid of op een ander merk cd. Dat werkt vreemd genoeg ook nog vaak O0 Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 2.9k 26.2k 265
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie