Spring naar bijdragen

Sony Ericsson W610I irritant probleem!

Gast Play_Gangsta

Aanbevolen reactie

Gast Play_Gangsta

Ik heb al 1 jaar bijna mijn telefoon... Maar er is een probleem! Als iemand gebeld heeft en heb de oproep gemist kan ik het niet meer bekijken... Dus er staat  U heb 1 gemiste oproep... druk ik op ja om het te bekijken dan staat er opeens geen gemiste oproepen en het zelfde is bij ontvangen gebelde... kan het allemaal niet meer zien heb geheugen van berichten leeg gemaakt enz... Maar nogsteeds ik zou het fijn vinden als geholpen kon worden want zo weet ik niet wie me gebeld heeft en straks is het nog een belangrijk telefoontje...  :'( :'( :'(

HELP PLZ!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 0
  • 2 weken later...
  • Reacties 7
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

• Bijdragen:  67
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

het beste is om er mee terug te gaan naar de winkel.

Als je er niet mee gekloot hebt (flashen) of open geschroeft dan kan hij kostenloos worden nagekeken en vervangen. ben je um wel 2 weken kwijt maar word ie wel op gelapt terug verzonden

MITS HET WATERSCHADE IS!!! als je um dus in een emmertje water hebt laten verdrinken valt het niet meer onder de garantie.

Ik hoop voor jou dat ie nog wel onder de garantie valt.

en je kan nog altijd proberen te flashen. het is niet aan te raden als je niet weet wat je doet.

uitleg over flashen ( dis voor de k550@w610) houd in dat de k550 software gebruikt van de w610.

geeft voordelen en nadelen. Gebruik dit als laatst.

suc6

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 67

toevoeging:

je kan ook even in je bestanden kijken en je thema veranderen. Dit kan soms ook problemen opleveren.

en je kan hem ook via sony ericsson flashen.

kun je deze downloaden dan word je telefoon geupdate

http://www.sonyericsson.com/cws/support/softwaredownloads/detailed/updateservice/w610i?cc=nl&lc=nl

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 67
Gast Play_Gangsta

het beste is om er mee terug te gaan naar de winkel.

Als je er niet mee gekloot hebt (flashen) of open geschroeft dan kan hij kostenloos worden nagekeken en vervangen. ben je um wel 2 weken kwijt maar word ie wel op gelapt terug verzonden

MITS HET WATERSCHADE IS!!! als je um dus in een emmertje water hebt laten verdrinken valt het niet meer onder de garantie.

Ik hoop voor jou dat ie nog wel onder de garantie valt.

en je kan nog altijd proberen te flashen. het is niet aan te raden als je niet weet wat je doet.

uitleg over flashen ( dis voor de k550@w610) houd in dat de k550 software gebruikt van de w610.

geeft voordelen en nadelen. Gebruik dit als laatst.

suc6

het werkt toch alleen als je nog garantie hebt...
Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 0

• Bijdragen:  501
  • Waardering:   64
  • Prestatiepunten:  383
  • Dagen gewonnen:  3
  • Actief:  
  • Leeftijd:  31

Je zou 2 jaar garantie moeten hebben? Dat is op alle elektronische producten..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 64
  • 501
  • 3
Gast Play_Gangsta

Je zou 2 jaar garantie moeten hebben? Dat is op alle elektronische producten..

Maar toch maar 1 jaartje die al voorbij is en  precies wanneer garantie voorbij was is het begonnen...
Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 0

@ Robin op de meeste artikelen wel. Dit is overigens niet verplicht. 1 jaar is het minimum. Had zelf water schade op m'n telefoon. mijn oplaad contactpuntjes waren aan het oxideren. Hij viel nog binnen de garantie maar omdat het waterschade is kost er naar kijken al geld. En als het waterschade is dan kost dat nog eens de reparatie kosten. sommetje van 160 euro heb je een nieuwe telefoon voor. Heb hem toen weg gevracht naar onafhankelijke reparateur en de oxidatie zat alleen op de ijzertjes die bloot gesteld waren. Meer niet die heeft toen de kopertjes vervangen en was ik 15 euro aan kwijt.

na 1 jaar is je garantie op je telefoon verlopen. De batterij al na 6 maanden. Dit wil de nederlandse regering overigens verhogen  naar 2 jaar op je telefoon en 1 jaar op de batterij.

ik zou zeggen probeer um te updaten via sony website

http://www.sonyericsson.com/cws/support/softwaredownloads/detailed/updateservice/w610i?cc=nl&lc=nl

ff programmatje downloaden dan word er uitgelegd hoe jeje mobiel op de pc moet aansluiten om um te updaten. en automatisch geupdate:)

als dat niet werkt kun je um nog altijd naar een (onafhankelijke)reparatie shop brengen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 67
Gast Play_Gangsta

@ Robin op de meeste artikelen wel. Dit is overigens niet verplicht. 1 jaar is het minimum. Had zelf water schade op m'n telefoon. mijn oplaad contactpuntjes waren aan het oxideren. Hij viel nog binnen de garantie maar omdat het waterschade is kost er naar kijken al geld. En als het waterschade is dan kost dat nog eens de reparatie kosten. sommetje van 160 euro heb je een nieuwe telefoon voor. Heb hem toen weg gevracht naar onafhankelijke reparateur en de oxidatie zat alleen op de ijzertjes die bloot gesteld waren. Meer niet die heeft toen de kopertjes vervangen en was ik 15 euro aan kwijt.

na 1 jaar is je garantie op je telefoon verlopen. De batterij al na 6 maanden. Dit wil de nederlandse regering overigens verhogen  naar 2 jaar op je telefoon en 1 jaar op de batterij.

ik zou zeggen probeer um te updaten via sony website

ff programmatje downloaden dan word er uitgelegd hoe jeje mobiel op de pc moet aansluiten om um te updaten. en automatisch geupdate:)

als dat niet werkt kun je um nog altijd naar een (onafhankelijke)reparatie shop brengen.

Updaten werkt niet... Als ik het uitvoer dan gebeurt er niks hij doet wat hij niet moet doen... Dus ik denk pech... Maar geen zin om een nieuwe te kopen want ik ben al heel erg blij met deze want het werkt heel goed! Het is wel een aanrader als je een mooie telefoon wilt die niet snel leeg raakt! Het blijft en is natuurlijk een normale telefoon! Is er niet een andere manier om te updaten? Zoals een setup die je op je mobiel kan zette en uitvoeren? Zouwel moeten vind ik!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 0

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Wie zijn er online?  4 leden zijn actief

Mededelingen

• Nieuwe aanmaken...