Spring naar bijdragen

Hallo! Ik ben Nesium


Nesium

Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  8
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  10/29/08
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

Goedemiddag,

Alweer een nieuw lidje op jullie forum: Nesium.

Meteen ff korte info:

Ik ben een student en zit op kamers in Breda. Ik heb enkel gebruik van een laptop maar houd me wel bezig met downloaden en wel via........................... Nieuwsgroepen! Ik gebruik daarvoor usenet van Eweka.

Tot voor kort maakte ik altijd gebruik van SABnzb maar kreeg toen ik het ff gelede allemaal opnieuw ging instelle steeds warnings. Ik heb het nieuwsgroepen via een vriend van me dus vroeg meteen hem om raad maar hij wist 't ook niet. Ik ben naar Grab it overgegaan en daar ben ik vrij tevreden mee behalve 1 ding. Bij grab it download hij alle parts apart en heb je dus een hele grote lijst als je al 4 films aan 't downloaden bent. Weet iemand hoe je dit inkort tot alleen de namen van de NZB?

Ik heb nog een ander vraagje over Grab it / SAB maar daarvoor open ik een nieuw topic.

PC Specs:

Sony Vaio VGN-FZ38M

CPU: Intel® Core 2 Duo Processor T8100, Enhanced Intel SpeedStep® Technology 2.10 GHz

Memory: 4GB/Go DDR2 SDRAM

HDD: 200 GB/Go

WLAN: 802.11 a/b/g/n

Screen: 15.4 WXGA (1280 x 800) X-black LCD (FULL HD 1080)

Optical: Blu-ray Disc, Combo Drive BD ROM / DVD+-RW / +-R DL/RAM Drive

Graphics: NIVIDIA GeForce 8400M GT GPU

OS: Windows Vista Home Premium

Dat was het zover!

Laters

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 8
  • Reacties 1
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic


  • Bijdragen:  948
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  08/30/08
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  31

Allereerst, welkom ;)

Probeer Alt.Binz eens, die heeft die functie wel  O0

Directe download link naar Alt.Binz download:

http://www.duken.nl/component/option,com_docman/task,doc_details/gid,62/Itemid,69/

edit duken:

download link veranderd ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 948

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...