Spring naar bijdragen

Re: problemen met utorrent

Assyrian

Aanbevolen reactie

• Bijdragen:  989
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

Offtopic reacties verwijderd, opzich maakt het mij helemaal niet uit of er een nieuw topic gemaakt wordt of een oud topic gebumpt wordt voor het zelfde probleem.

En assyrian, wie ben jij om te zeggen dat hij dit topic niet mag bumpen?

Ik heb op dit forum de regels niet kunnen vinden, maar over het algemeen is bumpen verboden bij forums blijkbaar is dat niet zo bij dit forum.

Ik zeg niet dat dit topic niet gebumpt mag worden, maar ik zeg dat als bumpen niet mag dit een mega bump is en het dus niet mag wat hij zegt.

Ook zegt hij dat er in dit topic "gehijacked" word terwijl dat helemaal niet waar is.

En over het probleem in een oud topic, omdat ik zie dat veel moderators tegen gebruikers die hun eigen probleem in andermans topic zetten zeggen dat ze een nieuw topic moeten openen dacht ik dat dat ook moest.

Blijkbaar mag je dus gewoon je eigen probleem in andermans topic strooien, oke dan weet ik dat ook weer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 989
  • Reacties 0
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Wie zijn er online?  6 leden zijn actief

Mededelingen

• Nieuwe aanmaken...