uiltje Geplaatst Oktober 29, 2008 Bijdragen: 4 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/23/08 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Oktober 29, 2008 iK HEB DE SIMS 2 GEDOWNLOAD EN OP MIJ COMPUTER GEZET. GING ALLEMAAL PRIMA. NU WIL IK HET GAAN SPELEN EN BLIJKT DAT HET NIET GOED WERKT MET VISTA. WAT KAN IK NU DAARAAN DOEN. Dit is een reacte die ik heb gekregen en het helpt niet. Deïnstalleer Sims. Dan moet je op het installatiebestand (meestal setup.exe) rechtsklikken. Kiezen voor eigenschappen > compatibiliteit en daar XP met SP2 kiezen. Sluit dit schermpje af en klik nogmaals op de Sims setup. DAN installeert ie in de XP modus (waar ie voor gemaakt is) en zou het moeten lukken. WIE KAN MIJ HELPEN ALVAST BEDANKT Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 4
Luc. Geplaatst Oktober 29, 2008 Bijdragen: 948 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 08/30/08 Status: Offline Actief: November 7, 2014 Leeftijd: 31 Delen Geplaatst Oktober 29, 2008 Misschien ''Uitvoeren als Administrator'' doen? Rechtermuisknop op de .exe en dan ''Run as Administrator'' of ''Uitvoeren als administrator''. Hoop dat dit helpt O0 Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 948
uiltje Geplaatst Oktober 30, 2008 Bijdragen: 4 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/23/08 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst Oktober 30, 2008 Helaas, ook dit werkt niet. Ben het een beetje zat.............. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 4
robin1994 Geplaatst Oktober 30, 2008 Bijdragen: 250 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 07/27/08 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Oktober 30, 2008 Dit heb ik gelezen op een ander forum, ik weet ook niet zeker of het werkt of niet. bij mij werkt de sims 2 ook niet, maar dat ligt aan mijn videokaart Ik heb de oplossing voor het Sims 2 probleem met Vista ! 1. Start de Sims 2 gewoon op. 2. Waarschijnlijk krijg je nu een schermpje met Assistent voor programma compatitilitatieproblemen. 3. Klik nu op Online naar oplossingen zoeken 4. Je computer gaat nu naar oplossingen zoeken. 5. Als het goed is, komt de oplossing ;Haal de update voor The Sims 2 van de website van Maxis. 6. Klik nu op Maxis. Je komt nu op een Sims 2 site (Is gewoon de engelse site van Sims 2) 7. Download de update Sims 2 CD of Sims 2 DVD. (lLigt aan de driver die je nu gebruikt) 8. Nu is ie aan het downloaden. 9. Sla de download op. 10. ZORG DAT DE SIMS 2 NIET DRAAIT ! 11. Klik wel gewoon op uitvoeren. 12. Als het goed is zou de Sims 2 het nu gewoon weer moeten doen. ik hoop dat ie werkt :friends: Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 250
Luc. Geplaatst Oktober 30, 2008 Bijdragen: 948 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 08/30/08 Status: Offline Actief: November 7, 2014 Leeftijd: 31 Delen Geplaatst Oktober 30, 2008 Wat is precies de error die het spel geeft dat ie het niet doet trouwens? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 948
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie