Chantalle Geplaatst Oktober 29, 2008 Bijdragen: 3 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/29/08 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Oktober 29, 2008 Ik heb net vijf afleveringen van mijn favoriete reeds binnengehaald met Limewire. Het zijn Avi bestanden. Ik heb eens gekeken of de opnamen goed waren en ik heb een perfect beeld met ondertitteling. Nu zou ik graag de vijf afleveringen op dvd branden want kijken vanop je laptop is niet echt handig. Ik heb dus ConvertXtoDVD3, een trialversie, op mijn laptop gezet. Wat niet lukt is de afleveringen die momenteel in de mediatheek van limewire zitten overzetten naar dat convert programma. Ik weet echt niet hoe ik dat moet doen. Slepen van het ene naar het andere gaat niet, er moet dus een andere manier zijn om dat te doen. Dan heb ik nog een vraag. Elke aflevering is ongeveer 350 MB groot. Als dat mogelijk is zou ik er toch meer dan één op mijn lege dvd willen branden want anders zal dat wel een beetje duur worden. Ik weet dus ook niet hoe ik dat moet doen. Nu heb ik wel een heel mooi en scherp beeld, zal ik veel verliezen van kwaliteit als ik de afleveringen comprimeer ? Ik weet dat je een programma hebt, dvd shrink, waarmee je kan comprimeren maar ik heb daar momenteel nog nooit mee gewerkt. Hoeveel afleveringen zou ik dan op één dvd krijgen als ze gecomprimeerd worden ? Zo, dat zijn veel vragen... ik hoop dat iemand mij daarmee zal kunnen helpen. Alvast hartelijk dank. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 3
Vico Geplaatst Oktober 29, 2008 Bijdragen: 1509 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/20/08 Status: Offline Actief: November 3, 2013 Leeftijd: 31 Delen Geplaatst Oktober 29, 2008 Met dat eerste vraag kan ik je helpen: Als je covertxtodvd opstart. Zie je rechts een + knop. Klik daarop, en selecteer al je films. Je moet wel een volledige versie van covertxtodvd hebben anders komt er een WaterMerk op je scerm in je film. En dat is niet echt leuk om naar te kijken O0 Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 1.5k
Chantalle Geplaatst Oktober 30, 2008 Bijdragen: 3 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/29/08 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst Oktober 30, 2008 Dankjewel... het is ondertussen gelukt De vijf afleveringen staan met een fraai menu op dvd en ik kan ze bekijken met mijn dvd speler. Ik had gewone kwaliteit gevraagd maar de volgende keer probeer ik eens de hoogste kwaliteit om het verschil te zien. Ik merk toch dat je een beetje aan beeldkwaliteit verliest als je de opnames vergelijkt met wat je ziet als je de films op je laptop bekijkt. Ik heb mij een originele versie van het programma aangeschaft want met de trail heb je inderdaad een waeen termerk. Nu ik weet hoe het werkt zal ik eens wat vaker tv series downloaden. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 3
Vico Geplaatst Oktober 30, 2008 Bijdragen: 1509 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/20/08 Status: Offline Actief: November 3, 2013 Leeftijd: 31 Delen Geplaatst Oktober 30, 2008 Lol, heb je convertxtodvd gekocht? :-[ Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 1.5k
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie