Spring naar bijdragen

Ik stel me eventjes voor


Chantalle

Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  3
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  10/29/08
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

Hallo, mijn naam is Chantal.  Ik ben niet meer zo héél jong. Mijn eerste kennismaking met de pc was in het jaar 1986 toen de dactylomachines op het stadsbestuur waar ik werk... vervangen werden door computers  ;D Veel collega's waren er bang van  :-[maar ik kon niet wachten om ermee te beginnen werken.  Net zoals zoveel gezinnen maakt de computer ondertussen ook "deel" uit van ons gezin...  :D de zoon heeft zijn vaste pc... mijn echtgenoot en ik hebben elk hun "eigen" laptop.  Ik probeer zoveel dingen zelf uit te zoeken maar zonder basiskennis van informatica lukt het niet altijd. Het is dus handig dat er allerlei fora's bestaan waar leken hun vragen kunnen stellen... in de hoop dat ze gauw de oplossing zullen vinden.  Dat is dan ook de reden dat ik mij hier registreerde  ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 3
  • Reacties 2
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic


  • Bijdragen:  374
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  07/08/08
  • Status:  Offline
  • Actief:  

welkom en veel plezier op Duken!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 374

  • Bijdragen:  3237
  • Waardering:   20
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  07/21/08
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

Hoi, ik hoop dat je hier antwoord op al je vragen kan vinden!

Tot ziens op DukeN!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 20
  • 3.2k

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...