Gast berend11 Geplaatst Januari 7, 2006 Delen Geplaatst Januari 7, 2006 :sick: ik had gisteren alles opgeschoond,maar tot mijn verbazing wil ftd niet meer.Is hijn e uit? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast NeoNix Geplaatst Januari 7, 2006 Delen Geplaatst Januari 7, 2006 als je nou es ging googlen wist je dat ftd problemen ondervind (al \'n aardige tijd) , ik vraag me af wanneer er \'n tutorial komt met de titel Googlen doet geen pijn. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast berend11 Geplaatst Januari 7, 2006 Delen Geplaatst Januari 7, 2006 Ik heb alle begrip dat er problemen zijn ,maar ik doneer ook steeds.Dus daar baal ik wel van. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast quistler Geplaatst Januari 8, 2006 Delen Geplaatst Januari 8, 2006 haha je bent ook een vriend van ftd. er is een versie uit die alleen voor vrienden is die wel kan updaten Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie