Mr_C Geplaatst Oktober 28, 2008 Bijdragen: 8 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 06/26/08 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Oktober 28, 2008 Hallo, ik heb een vreemd probleem, windows media player werkt niet, ik heb hem al meerdere keren verwijderd en opnieuw gedownload en geïnstalleerd. Ook heb ik al meerdere codecs geprobeerd zoals: Divx, Xvid, AC3 en dat K-Lite codecpakket, maar hij doet het nog steeds niet. Weet iemand een oplossing? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 8
Heisenberg Geplaatst Oktober 28, 2008 Bijdragen: 5918 Waardering: 109 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 03/15/08 Status: Offline Actief: Juni 21, 2021 Delen Geplaatst Oktober 28, 2008 Wat bedoel je met "werkt niet" ? Bedoel dat die niet opstart, dat die geen muziek kan afspelen ? Geeft een foutmelding of sluit die opeens af ? Graag wat meer informatie Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 109 5.9k
Mr_C Geplaatst Oktober 28, 2008 Bijdragen: 8 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 06/26/08 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst Oktober 28, 2008 Wat bedoel je met "werkt niet" ? Bedoel dat die niet opstart, dat die geen muziek kan afspelen ? Geeft een foutmelding of sluit die opeens af ? Graag wat meer informatie Oohjah vergeten Hij speelt geen muziek af en alleen filmpjes zonder geluid. Als ik probeer muziek af te spelen, komen er rode kruisjes voor de liedjes te staan en komt er een error: Kan het bestand niet afspelen omdat er een probleem met het geluidsapparaat is opgetreden. Misschien is er geen geluidsapparaat op de computer geïnstalleerd, wordt het geluidsapparaat gebruikt door een ander programma of functioneert het niet naar behoren. Heel vreemd, want zoals nero Showtime doet het wel :-\ Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 8
Heisenberg Geplaatst Oktober 28, 2008 Bijdragen: 5918 Waardering: 109 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 03/15/08 Status: Offline Actief: Juni 21, 2021 Delen Geplaatst Oktober 28, 2008 Je kan proberen de nieuwe updates van Media Player downloaden. Je drivers updaten van je speakers. Je kan een andere muziek speler proberen, zoals RealPlayer, VLC Mediaplayer.. Realplayer: http://www.filehippo.com/download_realplayer/ VLC Media Player: http://www.filehippo.com/download_vlc/ verder kan je even goed nakijken of alle draden van je speakers in goed in PC/Laptop (?) zitten.. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 109 5.9k
Mr_C Geplaatst Oktober 28, 2008 Bijdragen: 8 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 06/26/08 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst Oktober 28, 2008 Ik heb een PC De stekkers zitten er goed in en voor de rest doet het geluid het ook prima, behalve bij windows media player.. :-\ Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 8
Assyrian Geplaatst Oktober 28, 2008 Bijdragen: 989 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 02/05/08 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Oktober 28, 2008 Je kan proberen de nieuwe updates van Media Player downloaden. Je drivers updaten van je speakers Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 989
Mr_C Geplaatst Oktober 28, 2008 Bijdragen: 8 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 06/26/08 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst Oktober 28, 2008 Ik heb windows media player 11, volgens mij is dat de nieuwste, ik zal ff kijken of er een vernieuwde SoundMAX is, bedankt, ik hoop dat het helpt Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 8
Assyrian Geplaatst Oktober 28, 2008 Bijdragen: 989 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 02/05/08 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Oktober 28, 2008 Euhm, eigenlijk was het gewoon een citaat van een gedeelte van de post van jfk. Maar probeer ook is via configurtiescherm windows media player te verwijderen, dan krijg je een andere versie(de versie die erop zat toen je het installeerde) kijk ook of dat helpt. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 989
Mr_C Geplaatst Oktober 29, 2008 Bijdragen: 8 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 06/26/08 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst Oktober 29, 2008 Okee, ik heb SoundMAX verwijderd, later opnieuw geïnstalleerd, toen had ik helemaal geen geluid meer. Toen maar weer verwijderd, met Everest gekeken wat voor moederbord en geluidskaart enzo ik had.. toen nog een keer geprobeerd een ander soort SoundMAX te installeren en nu dat alles het weer, windows media player ook! Hehe.. Bedankt voor de tips Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 8
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie