robin1994 Geplaatst Oktober 28, 2008 Bijdragen: 250 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 07/27/08 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Oktober 28, 2008 goeiemorgen, ik heb net GTA vice city gedownload en ik wou hem starten. goed, hij is opgestart, alles draait nu nog goed. maar dan, als ik de controls heb aangepast op mijn AZERTY-klavier, en toen ik drukte op "back" en daarna op "play", ging hij naar die tafel met allemaal die maffiabazen die ik ook zag op de ps2 versie, alleen: er is geen geluid!!!!! ik drukte op linkermuisknop, want ik had vroeger ergere problemen met games op vista, dus ik dacht: ach, laten we maar verdergaan. ik speelde, ik stal een paar auto's om te zien of dat nog ging, dat ging, ik kapte wat koppen af, ik sloeg wat oude mensen om te hun rug te genezen en het hielp ;D maar dan was ik klaar met spelen en ik drukte op quit. het probleem was: het spel reageerde niet ik moest mijn systeem uitzetten en opnieuw opstarten, ik moest de systeemfout herstellen: etc. ik wou het nog eens proberen maar het ging nog niet. nou moet je ook wel begrijpen dat een spel die niet reageert erger is dan een cutscéne zonder geluid en dit wil ik dus wag. kent iemand soms een patch of een trucje om het te laten goed werken? btw: het is windows vista home basic 32-bit service pack 1. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 250
D0lby Geplaatst November 1, 2008 Bijdragen: 3 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/01/08 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst November 1, 2008 Zover ik weet werkt deze niet op Vista. Ik heb ook heel Internet afgezocht maar er is niks te vinden . Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 3
Cédric. Geplaatst November 1, 2008 Bijdragen: 1626 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 01/07/08 Status: Offline Actief: September 10, 2012 Leeftijd: 31 Delen Geplaatst November 1, 2008 Vice city werkt wel hoor. Heb ik vroeger nog veel gespeeld. ;D Misschien heb je een slechte torrent ofzo.... :peace: Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 1.6k
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie