dirkj Geplaatst Oktober 27, 2008 Bijdragen: 3 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/26/08 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Oktober 27, 2008 Hoi, Ik heb def jam for NY gedownload voor ps2 met slidecard memor32. Het zijn 22 winrar bestandjes,eertse bestand uitgepakt in DJFFNY. in deze map zat dan een nieuw winrarbestand van 4.37Gb,dit heb ik gepatched. dan wou ik het branden met nero en kreeg ik de melding dat het bestand groter is dan 2Gb,en niet kan worden opgeslagen in een iso bestandsysteem maar gebruik een UDF bestandsysteem. Dus ik probeerde het als UDF,dan kreeg ik"wilt u de huidige complicatie sluiten en in plaats daarvan het image branden....nee geklikt en gebrand......het werkt dus niet Kan iemand mij helpen,uitleg stap per stap??? [verwijderd door de beheerder] Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 3
jordygrunn Geplaatst Oktober 28, 2008 Bijdragen: 28 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/26/08 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 30 Delen Geplaatst Oktober 28, 2008 verkeerde catogorie... dit is voor het voorstellen Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 28
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie