yannick043 Geplaatst Oktober 27, 2008 Bijdragen: 1 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/27/08 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Oktober 27, 2008 Hallo Ik heb sims 2 ( gekocht ) en ik zou graag appartementen leven erbij willen downloaden dat heb ik dus gedaan en ik heb het spel via daemon tools geinstaleerd .. maar als ik sims 2 appartenmenten leven nu wil opstarten ( en ik gebruik de mount ) dan staat er nog dat ik de orginele cd erin moet doen. hoe kan ik ervoor zorgen dat ik het spel toch kan spelen zonder die orginelen CD ( want ik hoorde dat het bij de sims extra beveiligd is ofzo ) Ik hoop echt dat iemand me kan helpen ( p.s ik weet niet of ik dit topic goed heb gezet .. ik wist niet waar het thuishoorde ;p ) Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 1
Assyrian Geplaatst Oktober 28, 2008 Bijdragen: 989 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 02/05/08 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Oktober 28, 2008 Een no-dvd crack gebruiken, kan je op www.gamecopyworld.com downloaden. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 989
xxlbuk Geplaatst November 7, 2008 Bijdragen: 149 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 09/16/07 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 33 Delen Geplaatst November 7, 2008 of gewoon bij de cd speler kijken van je gemounte cd, en dan de crack file kopieren naar je instalatie map..(wel ff goed kijken waar ie moet, je moet namelijk de oude exe overschrijven) succes Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 149
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie