bigfonn Geplaatst Oktober 27, 2008 Bijdragen: 7 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/21/08 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Oktober 27, 2008 Is er al ergens een torrent met nederlandse ondertiteling? Het lukt mij nl maar niet om de ondertiteling eronder te krijgen. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 7
Assyrian Geplaatst Oktober 27, 2008 Bijdragen: 989 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 02/05/08 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Oktober 27, 2008 Wat lukt er precies niet? Download vlc media player en installeer het. Download de ondertiteling, zoek hier de goede ondertiteling uit en plaats hem in de zelfde map als de film. Pak het rar bestand uit en je krijgt een srt bestand, geef die dezelfde naam als de film. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 989
bigfonn Geplaatst Oktober 27, 2008 Bijdragen: 7 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/21/08 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst Oktober 27, 2008 hallo, Download vlc media player en installeer het. Download de ondertiteling, zoek hier de goede ondertiteling uit en plaats hem in de zelfde map als de film. Pak het rar bestand uit en je krijgt een srt bestand, geef die dezelfde naam als de film. Als ik het op bovenstaande manieer doe, kan ik de film dan gewoon op dvd branden? En ik heb nu de film met zweedse ondertiteling, kokmt dan in het keuze menu de nederlandse ondertiteling? Ik ben echt een leek qua ondertitelen hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 7
Assyrian Geplaatst Oktober 27, 2008 Bijdragen: 989 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 02/05/08 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Oktober 27, 2008 Ligt eraan zit de zweedse ondertiteling er echt Ãn of is het een losse bestand? Dit moet ik eerst weten, en ik moet weten of je het op de pc of op de tv wil kijken. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 989
bigfonn Geplaatst Oktober 28, 2008 Bijdragen: 7 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/21/08 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst Oktober 28, 2008 hallo, Het zijn audio.ts en video.ts bestanden. Ik wil de film graag op dvd hebben, dus niet afspelen op de pc. Nu heb ik wel Spruce meastro, en daar gaat het fout. Spruce Maestro zegt bij opstarten Realtime preview functionallity will be not available because no decoders have been detected. Ik heb alles gedaan volgens de handleiding hier: http://www.extradvd.nl/html/ondertiteling8.htm Ina Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 7
Assyrian Geplaatst Oktober 28, 2008 Bijdragen: 989 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 02/05/08 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Oktober 28, 2008 er zijn 2 dingen waardoor het niet kan, 1 het zijn dvd bestanden en 2 de ondertiteling zit er echt in. Je moet dus een nieuwe downloaden een avi en daarna deze tutorial gebruiken. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 989
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie