Gast darkne0n Geplaatst Januari 7, 2006 Delen Geplaatst Januari 7, 2006 Ik heb een probleempje met mijn avatar, telkens als ik er 1 wil kiezen, en ik druk op upload staat er niets meer? is ie dan te groot ofzow? want almaal andere mensen lukt het wel. Dus als iemand weet hoe ik mijn avatar dan zo kan aanpassen dat ik hem bij mijn naam kan zetten graag. greetz neon Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast Tijn Geplaatst Januari 7, 2006 Delen Geplaatst Januari 7, 2006 is ie wel 60x60? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast darkne0n Geplaatst Januari 7, 2006 Delen Geplaatst Januari 7, 2006 ik heb geen proggiej waarmee ik dat kan zien is er msgien een site waarop de avatars standaard 60 bij 60 zijN? Tijn kan je anders mssgn dit plaatje 60 bij 60 maken aub? greetz ne0n Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast darkne0n Geplaatst Januari 7, 2006 Delen Geplaatst Januari 7, 2006 hier ist plaatje: [img size=133]http://www.duken.nl/components/com_simpleboard/uploaded/images/Neon_BioHazarD2.jpg [verwijderd door de beheerder vanwege opschoning] Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Oud-beheerder Duken Geplaatst Januari 7, 2006 Bijdragen: 26218 Waardering: 2933 Prestatiepunten: 25040 Dagen gewonnen: 265 Lid sinds: 12/17/11 Status: Offline Actief: Januari 2 Was actief op: Windows Oud-beheerder Delen Geplaatst Januari 7, 2006 Zo kan hij wel: [verwijderd door de beheerder vanwege opschoning] Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 2.9k 26.2k 265
Gast Tijn Geplaatst Januari 7, 2006 Delen Geplaatst Januari 7, 2006 darkne0n schreef: ik heb geen proggiej waarmee ik dat kan zien is er msgien een site waarop de avatars standaard 60 bij 60 zijN? Tijn kan je anders mssgn dit plaatje 60 bij 60 maken aub? greetz ne0n heb je paint niet? daar kan het ook gewoon mee Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast darkne0n Geplaatst Januari 7, 2006 Delen Geplaatst Januari 7, 2006 bij paint zie ik de afmetingen niet. maar dit plaatje doet ut iig wel Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast NeoNix Geplaatst Januari 7, 2006 Delen Geplaatst Januari 7, 2006 kijk eens bij afbeelding > kenmerken daar zie je ze wel..... Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast Marniboy Geplaatst Januari 7, 2006 Delen Geplaatst Januari 7, 2006 Vet plaatj trouwens hoe kom je er aan ?? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast darkne0n Geplaatst Januari 7, 2006 Delen Geplaatst Januari 7, 2006 NeoNix schreef: kijk eens bij afbeelding > kenmerken daar zie je ze wel..... oke, bedankt, dies de goede Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast darkne0n Geplaatst Januari 7, 2006 Delen Geplaatst Januari 7, 2006 Marniboy schreef: Vet plaatj trouwens hoe kom je er aan ?? zoek op google, op bijv. neon tribal ofzo Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie