JoeToeb Geplaatst Oktober 27, 2008 Bijdragen: 3 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/27/08 Status: Offline Actief: Juli 2, 2013 Delen Geplaatst Oktober 27, 2008 Hoi, Ik heb tot nu toe films gedownload van sites die ik vervolgens kon importeren naar Windows Moviemaker om die aan te passen en dan te uploaden naar YouTube. Mijn vraag; Ik wil dvd's kopieren, dus niét branden op een andere dvd, om ze om te zetten naar een wmv (windows moviemaker) bestand zodat ik ze in moviemaker kan importeren om ze te bewerken en op YouTube te zetten. Kan iemand mij vertellen welke programma's ik daarvoor nodig heb? De handleidingen eindigen allemaal met het branden van gekopieerde bestanden maar ik wil de dvd's dus gewoon op mijn harde schijf hebben en in windows moviemaker kunnen importeren. groet, JoeToeb Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 3
Assyrian Geplaatst Oktober 27, 2008 Bijdragen: 989 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 02/05/08 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Oktober 27, 2008 Gebruik dvd shrink of dvd decrypter. En het lijkt me logisch dat als je zoekt op dvd kopiëren het meeste verwijst naar op een andere dvd zetten. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 989
JoeToeb Geplaatst Oktober 28, 2008 Bijdragen: 3 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/27/08 Status: Offline Actief: Juli 2, 2013 Auteur Delen Geplaatst Oktober 28, 2008 Dank je wel, allebei voor je antwoorden! Ik zal dvdshrink downloaden en kijken of ik met dvddecripter uit de voeten kan. Groet, Joe Toeb Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 3
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie