Thejosoof Geplaatst Oktober 25, 2008 Bijdragen: 1 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/25/08 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Oktober 25, 2008 Beste mensen, Niet zo lang geleden heb ik mijn C-partitie opnieuw geformatteerd (vanwege toenemende onverwachte storingen/blauwe schermen :-[) en Windows en diverse Software opnieuw geïnstalleerd. Fijn, geen problemen meer. Maar: nu komt er toch een nieuwe op de proppen. Het updaten van Windows staat bij mij op automatisch (aanbevolen ). Dat liep altijd prima, inklusief de mededeling van MS, dat de PC nog opnieuw moet worden opgestart en dat deed ik dan om MIJN moment. Maar sinds genoemde opschoonbeurt, meent meneer MS :duivel: dat maar direkt na het installeren te moeten doen. Terwijl ik allerlei prog's, aan heb staan, waarvan ik na dat onvrijwillige/onverwachte opstarten niet eens meer weet WELKE, bij wijze van spreken dan. Hoe kan dat nu sinds die herinstallatie zo veranderd zijn?? (Ik weet, dat je de instelling van "automatisch" kunt wijzigen, maar ja, dat was zo gemakkelijk.) Moet ik iets ANDERS doen, terwijl ik hem op automatisch wil kunnen laten staan?? :-\ Ik ben benieuwd naar je kommentaar! Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 1
Assyrian Geplaatst Oktober 25, 2008 Bijdragen: 989 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 02/05/08 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Oktober 25, 2008 Bij essentiële updates vraagt die altijd of die opnieuw wil opstarten asl je niks zegt start die automatisch na 5 min opnieuw op. Of er is iets mis met windows update, zo kan je dat wel ff fixen. Download Dial-a-fix-2006 en pak beide bestanden in hun eigen map uit naar je Bureaublad. In de map Dial-a-fix-v0.60.0.24, dubbelklik op Dial-a-fix.exe In het venster dat opengaat, klik onderaan op het icoontje met het dubbele groene vinkje (check all). Klik daarna op "GO" en laat de tool alle instellingen terugzetten. Sluit dit venster na afloop door onderaan op "Close" te klikken. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 989
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie