Gast ramin Geplaatst Januari 6, 2006 Delen Geplaatst Januari 6, 2006 ik weet niet hoe ik firewall poorten openzetten kan iemand mij helpen en die balletje blijft maar geel wordt niet groen Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast Tijn Geplaatst Januari 6, 2006 Delen Geplaatst Januari 6, 2006 even een algemene mededeling: Als je problemen hebt met een geel bolletje en daar een topic over wil openen zet er dan meteen bij welke router je hebt, dat scheelt een hoop omslachtig gedoe. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast denven Geplaatst Januari 7, 2006 Delen Geplaatst Januari 7, 2006 ja ik heb het probleem ook, wij heben een breedband router, en ik zit dus met me eigen internet op me kamer op me laptop;) Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast ramin Geplaatst Januari 7, 2006 Delen Geplaatst Januari 7, 2006 ik denk motorola SB5100E SURFBOARD Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast Dusszz Geplaatst Januari 7, 2006 Delen Geplaatst Januari 7, 2006 prefs> \'\'force icon to display green when firewalled\'\' aanvinken. hoef je niet aan je poorten te rommelen, en erger je je niet aan dat irri gele balletje. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast Tijn Geplaatst Januari 8, 2006 Delen Geplaatst Januari 8, 2006 ramin schreef: ik denk motorola SB5100E SURFBOARD Dat is modem dus NIET je router. Dusszz schreef: prefs> \'\'force icon to display green when firewalled\'\' aanvinken. hoef je niet aan je poorten te rommelen, en erger je je niet aan dat irri gele balletje. Je zal je er misschien niet aan iriteren maar je downloads zullen nog steeds niet de optimale snelheid halen. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast NeoNix Geplaatst Januari 8, 2006 Delen Geplaatst Januari 8, 2006 denven schreef: ja ik heb het probleem ook, wij heben een breedband router, en ik zit dus met me eigen internet op me kamer op me laptop;) welke van de 10.000? Dusszz schreef: prefs> \'\'force icon to display green when firewalled\'\' aanvinken. hoef je niet aan je poorten te rommelen, en erger je je niet aan dat irri gele balletje alsof je porten dan plots open staan... ze staan dan nog steeds dicht en dat zuigt voor porten open zetten: www.portforward.com Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Oud-beheerder Duken Geplaatst Januari 9, 2006 Bijdragen: 26218 Waardering: 2933 Prestatiepunten: 25024 Dagen gewonnen: 265 Lid sinds: 12/17/11 Status: Offline Actief: November 13 Was actief op: Windows Oud-beheerder Delen Geplaatst Januari 9, 2006 kut poorten altijd... :sick: Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 2.9k 26.2k 265
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie