findingpoker Geplaatst Oktober 24, 2008 Bijdragen: 2 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/24/08 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Oktober 24, 2008 heej beste mensen Ik heb call of duty 1 geinstalleerd alleen als ik online wil spelen dan geeft die cd key in use aan > Ik heb van alles geprobeerd maar ik kom er niet uit. weet iemand wat ik moet doen :friends: Hoop zo snel mogelijk wat te horen g greetzz Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 2
Robbert Geplaatst Oktober 24, 2008 Bijdragen: 2725 Waardering: 21 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 09/22/07 Status: Offline Actief: Maart 10, 2018 Leeftijd: 29 Delen Geplaatst Oktober 24, 2008 Heb je hem gedownload of gekocht, als je hem gedownload hebt kan je alleen maar op Private servers. Private Servers kan je vinden op www.epcgaming.com. Ik hoop dat ik je voldoende geholpen heb anders kan je nog dingen vragen. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 21 2.7k
findingpoker Geplaatst Oktober 24, 2008 Bijdragen: 2 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/24/08 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst Oktober 24, 2008 Super bedankt ik kan niet iedergeval op die servers spelen. Nogmaals bedankt en ik zal er van genieten O0 Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 2
Robbert Geplaatst Oktober 24, 2008 Bijdragen: 2725 Waardering: 21 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 09/22/07 Status: Offline Actief: Maart 10, 2018 Leeftijd: 29 Delen Geplaatst Oktober 24, 2008 Geen dank ik doe het graag! Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 21 2.7k
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie