Gast Gerding Geplaatst Januari 6, 2006 Delen Geplaatst Januari 6, 2006 Beste mensen, Ik heb een paar vraagjes over Style XP 1. Zit er spyware en virussen op? 2. Kun je er goed me omgaan en snel? 3. en vertraagt het het systeem het niet ? Mijn vriend heeft namelijk ook dat progje en zijn hele systeem was naar de klote... Heel traag. Bah ! maar hij had ook een werk geheugen van 512 MB en ik van 1GB Groetjes Marnix G. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast NeoNix Geplaatst Januari 6, 2006 Delen Geplaatst Januari 6, 2006 neem aston Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast Gerding Geplaatst Januari 6, 2006 Delen Geplaatst Januari 6, 2006 Hoe krijg je dat er weeer af ? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast Gerding Geplaatst Januari 6, 2006 Delen Geplaatst Januari 6, 2006 Laat maar heb ik al. Wel mooi programma ik heb er nog wel op maar in XP style ! ik ben nite goed in engels Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast Marniboy Geplaatst Januari 7, 2006 Delen Geplaatst Januari 7, 2006 Ik ben er uit ! Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast Marniboy Geplaatst Januari 13, 2006 Delen Geplaatst Januari 13, 2006 Ik vind Style XP toch beter ! Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie