Assyrian Geplaatst Oktober 23, 2008 Bijdragen: 989 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 02/05/08 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Oktober 23, 2008 Ik heb dus de pes 2009 rip skullpura en die wil ik op dvd zetten. Dat past wel dus dat is het probleem niet. Toen ik echter aan het installeren was op de pc zag ik dat in de map alles werd uitgepakt en toen kwam die boven de 6 gb uit. Mijn vraag is nu dus:Als ik hem op dvd zet en ik installeer hem later probeert die hem dan op de cd te installeren? EDIT: Ik weet wel dat ik de rar op dvd kan branden als data dvd en daarna kopieren naar een map, maar kan het ook op de manier dat je zegmaar op setup.bat drukt en dat dan al die images worden uitgepakt naar de harde schijf? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 989
Farid. Geplaatst Oktober 24, 2008 Bijdragen: 5247 Waardering: 249 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 08/27/07 Status: Offline Actief: Februari 24, 2016 Delen Geplaatst Oktober 24, 2008 Die van Skullpura, uhm... Dat is toch 1 bestand en dan moet je die uitpakken? Brand dat bestand! Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 249 5.2k
Assyrian Geplaatst Oktober 24, 2008 Bijdragen: 989 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 02/05/08 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst Oktober 24, 2008 [quote author=assyrian link=topic=25517.msg97523#msg97523 date=1224772955 EDIT: Ik weet wel dat ik de rar op dvd kan branden als data dvd en daarna kopieren naar een map, maar kan het ook op de manier dat je zegmaar op setup.bat drukt en dat dan al die images worden uitgepakt naar de harde schijf? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 989
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie