Gast Glitch1 Geplaatst Januari 6, 2006 Delen Geplaatst Januari 6, 2006 ik heb een avi veranderd naar dvd nu heb ik 2 mappen audio ts video ts volgens mij is dit voor ieder wel bekend en is dit een makkelijke vraag ik heb nero 6.0 ultra edition , ik wil de film op een dvd branden dus welke bestanden moet ik in nero toevoegen om te branden ? welke bestanden uit audio_ts en video_ts moeten op de dvd komen ?? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast NeoNix Geplaatst Januari 6, 2006 Delen Geplaatst Januari 6, 2006 alle bestanden uit de video_ts map (alle .vob\'s .ifo\'s en .bup\'s dus) branden met nero startsmart met de optie dvd-bestanden branden a.u.b. niet nieuwe topics openen over dezelfde dingen... Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast Glitch1 Geplaatst Januari 6, 2006 Delen Geplaatst Januari 6, 2006 ok volgende vraag , het zijn 2 films dus ik heb zeg maar 2 video_ts mappen en 2 audio_ts mappen als ik gewoon de inhoud van allebei de video_ts mappen op een dvd zet , gaat dat dan goed ?? speelt ie ze dan goed af < ?? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast NeoNix Geplaatst Januari 6, 2006 Delen Geplaatst Januari 6, 2006 nee, ten eerste zal waarschijnlijk toch niet passen, ten tweede dan zijn er gelijknamige bestadnen dat werkt dus niet.. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast Glitch1 Geplaatst Januari 6, 2006 Delen Geplaatst Januari 6, 2006 het past wel , maar hoe los ik dit op ? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast NeoNix Geplaatst Januari 6, 2006 Delen Geplaatst Januari 6, 2006 brand gewoon ieder op \'n aparte dvd.. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie