Gast Glitch1 Geplaatst Januari 6, 2006 Delen Geplaatst Januari 6, 2006 ik heb een film met avi2dvd omgezet naar dvd , nu heb ik een map audio ts en video ts ik heb een ondertitel ingevoerd maar als ik het bestand afspeel met vlc dan zie ik de ondertitels niet , dus ik kijk bij ondertiteling spoor , en dan kies ik spoor 1 en dan zijn ze er wel ik heb nu 2 vragen , hoe brand ik dit op een dvd en hoe zit het dan met de ondertiteling zit die er dan wel bij >? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast NeoNix Geplaatst Januari 6, 2006 Delen Geplaatst Januari 6, 2006 branden als dvd-video bestanden naar dvd met nero startsmart en ondertiteling zit er dan wel bij Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast Glitch1 Geplaatst Januari 6, 2006 Delen Geplaatst Januari 6, 2006 ik heb nero smartstart nog nooit gebruikt kan je me ff snel uitleggen , hoe het werkt? ik heb het wel Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast NeoNix Geplaatst Januari 6, 2006 Delen Geplaatst Januari 6, 2006 komop zeg, nero startsmart is speciaal gemaakt voor noobs, vind het zelf eens... ff 1 minuutje kijken in dat programmatje kan geen kwaad!!! Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast Glitch1 Geplaatst Januari 6, 2006 Delen Geplaatst Januari 6, 2006 OK , BEDANKT Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie