plato007 Geplaatst Oktober 22, 2008 Bijdragen: 41 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/06/07 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Oktober 22, 2008 hallo bestaat er een programmatje of iets waarmee je games die je normaal met het toetsenbord speelt ook met de controller kunt spelen. bij sommige games kan je dit instellen via de opties maar bij sommige niet daarom de vraag ik vind het zo lastig met het toetsenbord alvast bedankt Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 41
wmaster Geplaatst Oktober 23, 2008 Bijdragen: 89 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/06/08 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Oktober 23, 2008 mag ik vragen welk spel zo ver ik weet zijn daar geen progies voor maar als je je joystick of i.d. goed ingesteld heb in windows doet hij het vanzelf wel zonder hem in het spel in te stellen Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 89
njitram Geplaatst Oktober 23, 2008 Bijdragen: 99 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/14/08 Status: Offline Actief: Mei 20, 2014 Delen Geplaatst Oktober 23, 2008 Naar mijn weten configureert het spel automatisch ook andere controllers naast je toetsenbord. Is dit niet het geval, dan kan het zijn dat het spel het niet ondersteunt. Maar de meeste spellen werken wel met een joystick of stuur of andere controller Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 99
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie