Spring naar bijdragen

Dvd ISO Branden

Gast wallaroofreak

Aanbevolen reactie

Hallo mensjes,

Ik heb al een tijdje Call of Duty 2 gedownload, ik heb hem toen gemout met Deamon tools en geinstalleerd.

Maar nu heb ik sinds kerst een dvd brander en ik dacht laten we cod 2 maar es branden voor de zekerheid als mn harde schijf zo crashen.

Maar erg raar, ik heb de iso met nero gebrand. Dit ging goed echter toen ik hem wilde testen ging het fout. Alle bestanden waren gebrand, maar toen de autorun launch.exe wilde openen kreeg ik na een debug scherm een foutmelding... iets met 16 bit enzo. (erg vaag). Ook met alle andere bestanden was dit het geval. Toen heb ik de iso nog es gemout en getest maar deze deed het toen ook niet meer!!!!

Weet iemand misschien wat ik fout heb gedaan en hoe ik dit weer kan fixen

Mazzlls, Soemie

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 0
  • Reacties 7
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

je problemen zijn \'n beetje wazig hoe je ze vertelt, maar zoals het eruit ziet ben je te laat.................... je hdd is al gecrashed!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 0

Neej gekkie, alles werkt nog ;)

Ik denk dat de instellingen van de iso niet kloppen, het kan zijn dat allen encrypt is. Want ik kan de inhoud van de bestanden (blijv. autorun.ini) wel openen maar de inhoud niet zien (wel selecteren), vandaar de 16 bit.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 0
  • Oud-beheerder

• Bijdragen:  26218
  • Waardering:   2933
  • Prestatiepunten:  25024
  • Dagen gewonnen:  265
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Soemie14 schreef:

Ik denk dat de instellingen van de iso niet kloppen, het kan zijn dat allen encrypt is. Want ik kan de inhoud van de bestanden (blijv. autorun.ini) wel openen maar de inhoud niet zien (wel selecteren), vandaar de 16 bit.

Gekkie.... is dit nou de eerste flirt op het duken forum?!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 2.9k
  • 26.2k
  • 265

DukeN schreef:

Soemie14 schreef:

Was maar een grapje hoor, net als NeroNix

Maar weet iemand misschien hoe ik dit kan oplossen, de iso ken maken ofzo (reparenen). Alvast Bedankt

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 0

Soemie14 schreef:

DukeN schreef:

Soemie14 schreef:

Maar weet iemand misschien hoe ik dit kan oplossen, de iso ken maken ofzo (reparenen). Alvast Bedankt

NERONIX!?!?!?!???!?!??!? spel mijn es goed en ik zal erover nadenken om te antwoorden :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 0

NeoNix schreef:

Soemie14 schreef:

DukeN schreef:

Soemie14 schreef:

NERONIX!?!?!?!???!?!??!? spel mijn es goed en ik zal erover nadenken om te antwoorden :P

:blush: Sorryyy

Niet gezien, hoop dat je het niet al te erg vindt. Ik zal hem voortaan goed spellen: N E O N I X :lol:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 0

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen

• Nieuwe aanmaken...