Gast Soemie14 Geplaatst Januari 6, 2006 Delen Geplaatst Januari 6, 2006 Hallo mensjes, Ik heb al een tijdje Call of Duty 2 gedownload, ik heb hem toen gemout met Deamon tools en geinstalleerd. Maar nu heb ik sinds kerst een dvd brander en ik dacht laten we cod 2 maar es branden voor de zekerheid als mn harde schijf zo crashen. Maar erg raar, ik heb de iso met nero gebrand. Dit ging goed echter toen ik hem wilde testen ging het fout. Alle bestanden waren gebrand, maar toen de autorun launch.exe wilde openen kreeg ik na een debug scherm een foutmelding... iets met 16 bit enzo. (erg vaag). Ook met alle andere bestanden was dit het geval. Toen heb ik de iso nog es gemout en getest maar deze deed het toen ook niet meer!!!! Weet iemand misschien wat ik fout heb gedaan en hoe ik dit weer kan fixen Mazzlls, Soemie Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast NeoNix Geplaatst Januari 6, 2006 Delen Geplaatst Januari 6, 2006 je problemen zijn \'n beetje wazig hoe je ze vertelt, maar zoals het eruit ziet ben je te laat.................... je hdd is al gecrashed! Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast Soemie14 Geplaatst Januari 6, 2006 Delen Geplaatst Januari 6, 2006 Neej gekkie, alles werkt nog Ik denk dat de instellingen van de iso niet kloppen, het kan zijn dat allen encrypt is. Want ik kan de inhoud van de bestanden (blijv. autorun.ini) wel openen maar de inhoud niet zien (wel selecteren), vandaar de 16 bit. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast NeoNix Geplaatst Januari 6, 2006 Delen Geplaatst Januari 6, 2006 ik maakte ook maar \'n geintje ¬_¬ Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Oud-beheerder Duken Geplaatst Januari 6, 2006 Bijdragen: 26218 Waardering: 2933 Prestatiepunten: 25024 Dagen gewonnen: 265 Lid sinds: 12/17/11 Status: Offline Actief: November 13 Was actief op: Windows Oud-beheerder Delen Geplaatst Januari 6, 2006 Soemie14 schreef: Neej gekkie, alles werkt nog Ik denk dat de instellingen van de iso niet kloppen, het kan zijn dat allen encrypt is. Want ik kan de inhoud van de bestanden (blijv. autorun.ini) wel openen maar de inhoud niet zien (wel selecteren), vandaar de 16 bit. Gekkie.... is dit nou de eerste flirt op het duken forum?! Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 2.9k 26.2k 265
Gast Soemie14 Geplaatst Januari 6, 2006 Delen Geplaatst Januari 6, 2006 DukeN schreef: Soemie14 schreef: Neej gekkie, alles werkt nog Ik denk dat de instellingen van de iso niet kloppen, het kan zijn dat allen encrypt is. Want ik kan de inhoud van de bestanden (blijv. autorun.ini) wel openen maar de inhoud niet zien (wel selecteren), vandaar de 16 bit. Gekkie.... is dit nou de eerste flirt op het duken forum?! Was maar een grapje hoor, net als NeroNix Maar weet iemand misschien hoe ik dit kan oplossen, de iso ken maken ofzo (reparenen). Alvast Bedankt Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast NeoNix Geplaatst Januari 6, 2006 Delen Geplaatst Januari 6, 2006 Soemie14 schreef: DukeN schreef: Soemie14 schreef: Neej gekkie, alles werkt nog Ik denk dat de instellingen van de iso niet kloppen, het kan zijn dat allen encrypt is. Want ik kan de inhoud van de bestanden (blijv. autorun.ini) wel openen maar de inhoud niet zien (wel selecteren), vandaar de 16 bit. Gekkie.... is dit nou de eerste flirt op het duken forum?! Was maar een grapje hoor, net als NeroNix Maar weet iemand misschien hoe ik dit kan oplossen, de iso ken maken ofzo (reparenen). Alvast Bedankt NERONIX!?!?!?!???!?!??!? spel mijn es goed en ik zal erover nadenken om te antwoorden Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast Soemie14 Geplaatst Januari 6, 2006 Delen Geplaatst Januari 6, 2006 NeoNix schreef: Soemie14 schreef: DukeN schreef: Soemie14 schreef: Neej gekkie, alles werkt nog Ik denk dat de instellingen van de iso niet kloppen, het kan zijn dat allen encrypt is. Want ik kan de inhoud van de bestanden (blijv. autorun.ini) wel openen maar de inhoud niet zien (wel selecteren), vandaar de 16 bit. Gekkie.... is dit nou de eerste flirt op het duken forum?! Was maar een grapje hoor, net als NeroNix Maar weet iemand misschien hoe ik dit kan oplossen, de iso ken maken ofzo (reparenen). Alvast Bedankt NERONIX!?!?!?!???!?!??!? spel mijn es goed en ik zal erover nadenken om te antwoorden :blush: Sorryyy Niet gezien, hoop dat je het niet al te erg vindt. Ik zal hem voortaan goed spellen: N E O N I X Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie