bschutgens Geplaatst Oktober 22, 2008 Bijdragen: 12 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 02/02/08 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Oktober 22, 2008 Al enige tijd kopieer ik NDS spelletjes naar een R4-kaartje. Nooit zijn er problemen geweest. De laatste tijd, bij de nieuwere spelletjes, krijg ik steeds dezelfde foutmelding: the save data could not be accessed, please turn the power off and reinsert the ds card. Deze tekst staat ook wel eens in het Nederlands. Heeft iemand enig idee waar dit aan ligt!! Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 12
Vico Geplaatst Oktober 22, 2008 Bijdragen: 1509 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/20/08 Status: Offline Actief: November 3, 2013 Leeftijd: 31 Delen Geplaatst Oktober 22, 2008 Erm. Heb je gedaan wat ze vroegen? Zoniet: Formatteer je kaartje, en zet alle spellen er weer op. O0 Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 1.5k
bschutgens Geplaatst Oktober 22, 2008 Bijdragen: 12 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 02/02/08 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst Oktober 22, 2008 Ik heb gedaan wat ze vroegen. Dus uitgezet en de kaart er weer uit en in en vervolgens weer aangezet. Echter de foutmelding blijft. Ik wacht nog even met formateren want wie weet heeft iemand de oplossing. Maar het is een idee! Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 12
Vico Geplaatst Oktober 22, 2008 Bijdragen: 1509 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/20/08 Status: Offline Actief: November 3, 2013 Leeftijd: 31 Delen Geplaatst Oktober 22, 2008 Blaas ff in je DS slot. Maar, waarom niet formatteren? Kopieer gewoon alles van je R4, breng ze naar een map. Dan kan je gerust formatteren en je files er weer op zetten. :friends: :peace: Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 1.5k
bschutgens Geplaatst Oktober 23, 2008 Bijdragen: 12 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 02/02/08 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst Oktober 23, 2008 Via een andere site heb ik de oplossing gevonden die ik jullie niet wil onthouden. Blijkbaar was mijn firmware op de sd kaart verouderd. Ik heb 'm weer geupdate in de nieuwste versie te vinden via volgende link: http://www.sidderwebshop.nl/?page=information&page_id=34 Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 12
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie